כך נפלו בפח החשודים בייבוא סמים

חבילות שהגיעו למכס בנתב"ג התבררו כמכילות כדורים ואבקות שונות והובילו לשני חשודים מתל אביב והדרום. במסגרת חקירה סמויה התחזו השוטרים ויזמו מפגש עם החשודים בסחר והובילו למעצרם. על פי החשד הם הפעילו רשת לייבוא סמים דרך ה"דארק-נט"
מעיין לביא |

לבית המשפט השלום בתל אביב, יוגש היום (יום ב') כתב אישום נגד תושב תל אביב וכן נגד תושבת הדרום, שהפעילו רשת ייבוא סמים באמצעות "הדארק-נט" ויואשמו בחשד לייבוא וסחר בסמים בהיקף של מיליוני שקלים.

כדי להפיל את הסוחרים בפח, התחזו השוטרים בפני החשודים, ביצעו מולם עסקאות והובילו לתפיסתם.

ראשיתה של החקירה, עם קבלת דיווח מרשות המסים, מכס נתב"ג, לפני כחודש בדבר איתור מספר חבילות חשודות שבסריקה מקצועית של תכולתן נמצא כי מכילות חומרים שונים החשודים כסמים בתצורות שונות, לרבות אבקות וכדורים.

לאחר קבלת הדיווח המשטרה פתחה בחקירה סמויה, במסגרתה ניתחו את מאפייני ההזמנות לאורך השנה האחרונה, עד לחשיפת שיטת הייבוא ב"דארק נט" ע"י תושב ת"א, ובהמשך איסוף והעברת החבילות באמצעות תושבת הדרום מנקודות דיוור שונות.

השוטרים אספו במהלך החקירה הסמויה עדויות וראיות שונות הקושרות את תושב ת"א בשנות ה 30 לחייו ותושבת הדרום בשנות ה-20 לחייה לעבירות הייבוא והסחר בסמים.

תחילה נעצרה החשודה לאחר שקיבלה לילדיה את אחת החבילות החשודות. העצורה הובילה את החוקרים לידיו של מזמין החבילות, החשוד השני.

לצורך מעצרו, ביימו השוטרים העברה של משלוח סמים לידיו כשהם מסתייעים בשוטרת ממחוז ת"א הדומה לחשודה העצורה, כדי לא לעורר את חשדו.

השוטרים בצעו מסירה של החבילה תמורת תשלום מהחשוד ולבסוף עצרו אותו.

השוטרים ניהלו מעקב ותצפית אחר החשודים ולאחר קביעת מועד ומיקום העברת הסמים, בצעו "בלדרות" של החבילה, במהלכה עצרו את החשודה בדרום הארץ לפני כשבועיים ולאחר מכן את החשוד בעת איסוף החבילה בת"א מאזור גשר יהודית, לצד חיפוש בביתו ותפיסת ראיות נוספות הקושרות אותו עפ"י החשד לעבירות האמורות, ותפיסת מליון שקלים מזומן החשודים כפדיון הסחר בסמים ואלה הועברו להמשך הליך חילוט.

מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת בבימ"ש, תוך המשך איסור פרסום זהותם עפ"י החלטת שופט לבקשת הסנגור, והבוקר בהתאם לממצאי החקירה יוגש כתב אישום נגד השניים בבימ"ש השלום ת"א ע"י פרקליטות מחוז ת"א.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות