השחקן והמגיש קובי מחט נחקר באזהרה בעקבות תלונה על עבירות מין

אתמול (ד) ושלשום (ג) זומן המגיש קובי מחט למשטרת ירקון בתל אביב ונחקר באזהרה בעקבות תלונה על עבירות שהגישה צעירה מאילת אותם ביצע בה לכאורה.
אילוסטרציה

 

אתמול (ד) ושלשום (ג) זומן המגיש קובי מחט למשטרת ירקון בתל אביב ונחקר באזהרה בעקבות תלונה על עבירות שהגישה צעירה מאילת אותם ביצע בה לכאורה.

התלונה הוגשה לפני שמונה חודשים לאחר שמחט עצמו פנה למשטרה וביקש להרחיק את הצעירה בעקבות הטרדה לכאורה, במהלך חקירתה של הצעירה הוגשה תלונה מצידה וזו נחקרת בימים אלה.

עו"ד אורנת קמרון המייצגת את הצעירה מסרה "נדמה שהשיטה בה התוקף מנסה להקדים את הקורבן חוזרת על עצמה גם כאן ואין לי ספק כי תסתיים בכתב אישום נגדו, בידי מרשתי ובידי המשטרה ראיות המוכיחות כי החשוד ביצע את העבירות הלכאוריות המיוחסות לו ובשל מעמדו הציבורי התמהמה החקירה" והוסיפה "כאישה ועורכת דין פלילית, אני נחרדת מהמחשבה שתלונה על אונס מגיעה לידי חקירה נגד הנידון רק לאחר שמונה חודשים, קשה להסביר כיצד שיהוי שכזה יכול להיות מוצדק. ניסינו ככל יכולתנו להימנע מתקשורת ולפעול מול משטרת ישראל ישירות, אלא שלדאבוני רק פנייה לתקשורת זרזה את הליך החקירה בחלוף שמונה חודשים".

מטעמו של מחט נמסר כי "בשנתיים האחרונות הוא נמצא תחת מסכת הטרדות, איומים וניסיונות סחיטה קשים. בגין איומים אלה – אשר כללו איום בפגיעה פיזית באשתו – הגיש מחט תלונה למשטרה ובית המשפט הטיל עליה צו הרחקה ושהייה במעצר בית. מחט ענה על שאלות החוקרים, שיתף פעולה באופן מלא ומקווה שהחקירה תמצה את הדין עם מי שאחראי לסיוט של חייו".

עוד כתב מחט בפייסבוק שלו: "יום קשוח עובר על כוחותינו
בשנתיים האחרונות אני ומשפחתי נמצאים תחת מסכת הטרדות, איומים וניסיונות סחיטה קשים.
בגין איומים אלה אשר כללו איום בפגיעה פיזית באשתי הגשתי לפני כשמונה חודשים תלונה למשטרה .
למשטרה הוגש באותו מעמד הארד דיסק מלא בראיות מצולמות כתובות ומוקלטות המתעדות את העבירות המיוחסות לה ואינן משתמעות לשני פנים. כמובן שמטעמי חשש לשיבוש חקירה לא אוכל לפרטן. בית המשפט הטיל על המטרידה צו הרחקה ושהייה במעצר בית.
לצערי, כמה ימים אחרי הגשת התלונה מצידי החליטה הנאשמת לבדות תלונת שווא נגדי ולנצל ניצול ציני את הקמפיין החשוב ביותר בעשורינו, קמפין me too. תפוח רקוב אחד, שעלול לגרום לבני אדם לאבד אמון במאות תלונות של נשים וגברים אשר סבלו וסובלים באמת מהטרדות מסוג זה. במשך כל החודשים האחרונים באמצעות עורך דיני פנינו למשטרה ברצון לחשוף את החומרים המרשיעים שברשותי ולענות לכל השאלות ואתמול אכן עשינו זאת . שיתפתי פעולה באופן מלא וזכיתי לחקירה הוגנת קשוחה ואנושית עד מאד.
לשמחתי, מבעוד מועד הזמנתי חופשה עם משפחתי המורחבת , אליה אני יוצא מחר וכולי תקווה שעד חזרתי , המשטרה תמצה את החקירה ואת הדין ותביא לסיומה תקופה של סיוט אמhתי לי ולמשפחתי. עד כדי כך בטוח אני בצדקתי שהגשתי תלונה בגין האיומים וההטרדות. אדם בר דעת שיודע שיש מאחוריו קופת שרצים לא היה עושה כן.
אין כמה אמיתות חברים. יש רק אחת. והעובדות יצאו לאור במהרה.
מעריך את התמיכה ומאחל לכולכם חג אהבה שמח."

 width=
עו"ד אורנת קמרון

עוד אמרה עו"ד קמרון  "מרשתי נעצרה והובלה לתחנת המשטרה כאחרונת העבריינים בבוקר יום ה-22 בינואר לאחר שהוגשה נגדה תלונת שווא שקרית המייחסת לה איומים והטרדות כלפי החשוד. איללוא היה נוקט החשוד במשנה זהירות ולא עושה שימוש נלוז במשטרת ישראל ובסמכויותיה, ומגיש תלונת שווא כמדד מרשתי, ככל הנראה זו היתה הולכת לקבר עם חוויותיה ממנו".

על מחט אמרה עורכת דינה של המתלוננת כי היא "סמוכה ובטוחה שמרגע שמשטרת ישראל תואיל בטובה לייחס לחקירה מלוא משאביה כפי שהיא יודעת לעשות היא תגיע למסקנותיה ומרשתי בהתאם".

 

עו"ד יניב שגב המייצג את מחט מסר בתגובה: "בשנתיים האחרונות קובי מחט נמצא תחת מסכת הטרדות, איומים וניסיונות סחיטה קשים. בגין איומים אלה – אשר כללו איום בפגיעה פיזית באשתו – הגיש מחט תלונה למשטרה ובית המשפט הטיל עליה בין היתר צו הרחקה ושהייה במעצר בית. ברור שבעת "מצוקה" שלפה החשודה את נשק יום הדין בדבר עבירות מין שכביכול ביצע כלפיה. משטרת ישראל מחויבת לבדוק את הטענות על אף מופרכותן, וכך היה. קובי שוחרר מתחנת המשטרה ללא תנאים, ודי לחכימא ברמיזה".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות