עסק משפחתי לסגר: בני זוג פרצו לבתי עסק באזור השרון

כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים הוגש נגד בני זוג מאזור השרון שעל פי החשד ניצלו את המגבלות שהוטלו על אזרחי המדינה בחסות התפרצות הקורונה כדי לפרוץ לחנויות ולגני ילדים. הם נאשמים ב-7 מקרים של פריצות לבתי עסק
גילי סיוון-כהן |
אילוסטרציה

ישראלים רבים יצאו בשנה האחרונה בשל הקורונה לחל"ת או איבדו כליל את מקום עבודתם. שני בני זוג מאזור השרון, מצאו פרנסה לתקופת הסגר השלישי, כאשר על פי החשד הם פרצו לבתי עסק במהלך החודש האחרון בערים נתניה וכפר סבא. נגד השניים הוגש כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

בחודש האחרון, במהלך הסגר השלישי, החלה התגברות בפריצות לבתי עסק באזור נתניה וכפר סבא. בין השאר נגנבו מבתי העסק, רכוש וכסף מזומן שנמצא בקופת העסק. באחד המקרים פרצו השניים לגן ילדים בכפר סבא וגנבו מהמקום רמקול נייד ומצלמה דיגיטלית אשר משמשים בימי שגרה את צוות הגן.

לפני כשבוע, השניים נעצרו על ידי המשטרה ומעצרם הוארך מעת לעת ובימים האחרונים, הוגש נגד בני הזוג בשנות ה-30 וה-40 לחייו, כתב אישום בגין שבעה אישומים של פריצה לבניין שאינו דירה וביצוע גניבה בצוותא. במקביל הוגשה בקשה למעצרם עד תום ההליכים נגדם.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות