שוטר מג"ב נאשם: איים להרוג את אשתו

לביהמ"ש השלום בב"ש הוגש כתב אישום נגד השוטר, 24, המייחס לו 9 אישומים שונים של תקיפת בת זוג, איומים והחזקת נשק שלא כדין במשך שנים. במח"ש מבקשים להותירו במעצר עד תום ההליכים: "התנהגות סדרתית וסיכון ממשי"
נעמה כהן |
אילוסטרציה

לבית משפט השלום בבאר שבע, הוגש כתב אישום נגד שוטר מג"ב אלחנן טויטו, בן 24.5, המייחס לו תשעה אישומים בגין ביצוע עבירות של תקיפה בנסיבות מחמירות כלפי בת זוגו, בהם ריבוי עבירות של תקיפה הגורמת חבלה של ממש, איומים והחזקת נשק שלא כדין.

על פי כתב האישום, בתקופה הרלוונטית לכתב האישום, שירת הנאשם כשוטר בשירות חובה במג"ב וכן כשוטר קבע ביחידה שחר 101 במג"ב, ובמסגרת תפקידו, החזיק הנאשם נשק משטרתי. מכתב האישום עולה, כי בהזדמנויות רבות בין השנים 2021-2016, נהג הנאשם באלימות פיזית ומילולית כלפי בת זוגו, תוך גידופים, השפלות, זריקת חפצים ואיומים, לעתים בנוכחות בנם של בני הזוג בן השנתיים. הנאשם תקף את בת זוגו וגרם לה לחבלות, סטר בפניה והכה באמצעות אגרופים, קילל אותה ואיים עליה, תוך פגיעה בחפצים שונים בבית.

לפני כשבועיים, איים הנאשם על בת זוגו שהוא יכול להרוג אותה ואמר לה סמוך לחודש ספטמבר, בעקבות פרסום על אירוע של ניסיון רצח אישה בידי בעלה, כי היום זה באופנה להרוג אנשים. בחיפוש בביתו וברכבו של הנאשם נמצאו מאות כדורים ותחמושת שנטל הנאשם שלא כדין מהמשטרה.

המחלקה לחקירות שוטרים מבקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים כנגדו, מבקשת המעצר עלה, כי המדובר בהתנהגות חוזרת ונשנית של הנאשם כלפי בת זוגו, המבססת חשד להתנהגות סדרתית ולקיומו של סיכון ממשי מצידו והסיכון מתחזק כאשר מדובר בשוטר, אשר מחזיק בנשק משטרתי וכאשר בביתו וברכבו נמצאה תחמושת שנטל הנאשם שלא כדין מהמשטרה, הכוללת רימון הלם, רימון גז ומאות כדורים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות