בלוד מחזיקים בעלי חיים שלא כחוק; בצפון גונבים דגים

במהלך חיפושים של מג"ב בכמה יעדים בלוד עוכבו לחקירה 4 תושבי העיר לאחר שנתפסו ברשותם עגלים, כלבים, ובז שאינם מחוסנים וכן כבשים שהוחזקו שלא כחוק. בפעילות נוספת נעצרו 2 תושבי רמת ישי בחשד שניסו לגנוב דגים ממאגר מים
דניאל בן חמו |
תפיסת החיות בלוד. צילום: משטרת ישראל

בעקבות פעילות מודיעינית של היחידה המרכזית של מג"ב במרכז בדבר החזקת בעלי חיים שלא כחוק, ביצעו בלשי ושוטרי מג"ב יחד עם יחידת הפיצו"ח של משרד החקלאות והשיטור העירוני פעילות במספר יעדים בעיר לוד.

במהלך החיפושים בביתם של 4 חשודים, נתפסו 2 עגלים בני 3 חודשים, בז ו-3 כלבים לא מחוסנים. מתוך 103 כבשים שנבדקו 33 נמצאו מוחזקים שלא כחוק. בנוסף, ניתנו 30 דו"חות של איכות הסביבה ע"י הפיקוח העירוני. 4 החשודים, תושבי לוד בשנות ה-50 לחייהם, הועברו להמשך חקירה ביחידת הפיצו"ח של משרד החקלאות.

במקרה אחר, במהלך פעילות שגרתית של שוטרי מג"ב באזור מגדל העמק, התקבל דיווח מתושב נהלל בדבר שני חשודים שניסו לגנוב דגים מהמאגר הסמוך למושב. השוטרים הגיעו למקום במהירות, עצרו את שני החשודים לפני שהספיקו לגנוב דגים ותפסו כלי דיג, רשת וחכות שהיו ברשות החשודים.

שני החשודים, תושבי רמת ישי בשנות ה-20 לחייהם, יחד עם הממצאים, הועברו לחקירה במשטרת ישראל.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות