רימון נזרק על ביתו של מנהל הביטחון בעיריית נהריה; חשוד נעצר

אמש (יום שבת) הושלך רימון אל עבר ביתו של העובד, לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. זמן קצר לאחר מכן הגיעו השוטרים לחשוד במעשה, תושב העיר בשנות ה-30 לחייו. ראש עיריית נהרייה, רונן מרלי: "ניסיונות ההפחדה והאיומים לא ירתיעו אותנו"
דנה לווינסקי |
זירת האירוע בנהריה אמש, צילום: משטרת ישראל

המשטרה עצרה אמש (יום שבת), את תושב נהריה, כבן שלושים, בחשד שהשליך רימון לעבר ביתו של מנהל אגף הביטחון והסדר הציבורי בעירייה. בעקבות האירוע מסר ראש עיריית נהרייה, רונן מרלי: "לא נכנע לשום ניסיון הפחדה".

אמש התקבל דיווח במשטרה פתחה על השלכת רימון לעבר ביתו של עובד עיריית נהריה בעיר כאשר אין נפגעים ולא נגרם נזק. זמן קצר לאחר מכן עצרו שוטרי תחנת נהריה את תושב העיר בשנות ה-30 לחייו בחשד לביצוע המעשה.

בתגובה להשלכת הרימון, ראש העיריה רונן מרלי, מסר כי "העירייה תמשיך במדיניותה ולא תיכנע לשום ניסיון הפחדה או כל ניסיון פגיעה בעובד ציבור מצד כל גורם שהוא והפעילות העירונית עם השמירה על הסדר והביטחון בעיר יימשכו כסדרם".

"לא תהיה בריונות בעיר ולא נכנע לשום לחץ", הוסיף ראש העיר. "אף אחד, משום מקום לא ימנע מאיתנו להמשיך לעבוד ולשמור על בטחון התושבים והסדר הציבורי בעיר" אמר מרלי. בעירייה הבהירו כי מכלול השירותים לתושב באשר הם יימשכו וניסיונות ההפחדה והאיומים לא ירתיעו, להיפך. אנו נחכה לתוצאות חקירת המשטרה ולמיצוי הדין עם האחראים למעשה.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות