הפתעה לשוטרי התנועה במושב האחורי – מיליון שקלים במזומן

השוטרים שעצרו רכב במחסום באזור תל עדשים גילו לתדהמתם חבילות של שטרות כסף ועצרו את הנהג לחקירה. המכונית עצמה הושבתה ל-30 יום לאחר שהתברר כי הוסבה למשוריינת
נעמה כהן |
הכסף שנתפס במכונית. צילום: משטרת ישראל

שוטרי התנועה שעצרו רכב במחסום, לא האמינו למראה עיניהם: במושב האחורי של הרכב הממוגן, נמצאו למעלה ממיליון שקלים במזומן. נהג הרכב ולאחר מכן גם בעליו שהגיע לתחנת המשטרה עוכבו לחקירה.

במסגרת פעילות פיקוח ואכיפה של שוטרי אגף התנועה במחסום באזור תל עדשים, נעצר נהג רכב פרטי לבדיקה, במהלכה הבחין השוטר כי חלונות הרכב מושחרים וקיים שינוי במבנה הרכב שהתברר לאחר מכן כרכב משוריין.

המכונית שהוסבה לרכב משוריין. צילום: משטרת ישראל

עקב חשד שעלה לשוטרים, בוצע חיפוש אשר במהלכו נתפסו 2 שקיות במושב האחורי ובתוכן, חבילות של שטרות כסף מאוגדות בסכום של למעלה ממיליון שקלים כאמור, הנהג תושב נצרת שהרכב אינו בבעלותו עוכב לחקירה וכן, בעל הרכב שהגיע לאחר מכן עוכב גם הוא לחקירה.

הרכב הושבת ל-30 ימים בשל שינוי המבנה ורישיון הנהיגה של הנהג נפסל ל-30 ימים. בכוונת המשטרה לפעול בהליך חילוט לגבי הרכב שנתפס.

 

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות