חשד: גנב כספים מעמדות התשלום של המטרונית

המדינה הודיעה לביהמ"ש השלום בחיפה כי היא מתכוונת להעמיד לדין את תושב העיר, בשנות ה-30 לחייו, על כך שגרם נזק לעמדות התשלום וגנב מהן אלפי שקלים במזומן. התיעוד של מצלמות האבטחה הוביל לחשיפת זהותו
אייל חן |
מטרונית, צילום: ויקיפדיה

לבית משפט השלום בחיפה, הוגשה הצהרת תובע נגד תושב חיפה, בשנות ה-30 לחייו, בדבר הכוונה להגיש נגדו כתב אישום בגין גרימת נזק לעמדות תשלום של תחנות המטרונית ברחבי העיר.

המשטרה פתחה בחקירה לפני מספר שבועות, עם קבלת דיווח בדבר גרימת נזק לעמדות תשלום בתחנות מטרונית ברחבי חיפה. מהחקירה עלה כי החשוד גרם לנזק לעמדות התשלום של מספר תחנות מטרונית בשווי של מאות אלפי שקלים וגנב מהמכונות אלפי שקלים במזומן.

לאחר ביצוע פעולות חקירה מגוונות שכללו גביית עדויות וסריקת צילומי אבטחה, חשפו השוטרים את זהותו של החשוד, תושב חיפה בשנות ה- 30 לחייו ועצרו אותו לחקירה בתחנת המשטרה. מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת וכעת הוגש נגדו הצהרת תובע כאשר בימים הקרובים יוגש נגדו כתב אישום ובקשה למעצרו של החשוד עד תום ההליכים.

עמדת תשלום שניזוקה, צילום: משטרת ישראל
שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות