42 חודשי מאסר לנאשם שהורשע בהחזקת נשק

ביהמ"ש המחוזי בחיפה גזר את העונש על תושב מזרח ירושלים שהורשע בהחזקת נשק ותחמושת ובכך שירה בנשקו ואיים על שוטר. השופטת: "עבירה חמורה וענישה מחמירה בצידה"
אייל חן |
אילוסטרציה

שופטת בית המשפט המחוזי בירושלים, תמר בר אשר, גזרה 42 חודשי מאסר בפועל, על נאשם שהורשע בהחזקת נשק ואביזר תחמושת, ירי מנשק חם, איומים והפרעה לשוטר.

הנאשם הורשע בכך שבאוגוסט 2019 במהלך חילופי דברים בין הנאשם לבין נער בן 17 במחנה הפליטים שועפט, הוציא הנאשם אקדח וירה שתי יריות באוויר. הנער שנבהל ניסה להימלט מהמקום והנאשם ירה מספר יריות נוספות. בדצמבר 2019 כאשר הגיעו כוחות הביטחון לעוצרו, השליך הנאשם מחלון הבית תיק ובו האקדח שהיה טעון במחסנית מלאה כדורים, שתי מחסניות נוספות, כסף מזומן ועוד פריטים. מיד לאחר מכן קפץ הנאשם מחלון ביתו וניסה להימלט.

הפרקליטות טענה כי יש לראות בחומרה את מעשיו של הנאשם אשר עלולים היו לגרום לנזק כבד כאשר הוא יורה ברחובות של עיר שעה שבמקום התקהלו אנשים. בית המשפט קיבל את עמדת הפרקליטות והעביר מסר בדבר "חומרת העבירה והענישה המחמירה שבצידה".

בגזר הדין נכתב כי מבין העבירות שעבר הנאשם, החמורות שבהן הן עבירות הנשק, אשר על חומרתן ועל השלכותיהן החמורות עמד בית המשפט העליון פעמים רבות.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות