סוכן סמוי הוביל למעצרם של 27 חשודים בעבירות נשק

בתום חקירה סמויה שבמסגרתה הופעל סוכן משטרתי, פשטו הבוקר (יום ג) כוחות רבים על בתיהם של חשודים בסחר באמל"ח בתחומי יו"ש. במהלך החיפושים נתפסו אקדח מסוג גלוק ומאות אלפי שקלים במזומן
רונן לוי |
במגזר הערבי
תפיסת נשק. צילום ארכיון: משטרת ישראל

במסגרת המאבק המתמשך של משטרת ישראל בתופעת הברחה, סחר באמצעי לחימה מתחומי יו"ש, לפנות בוקר (יום ג') בתום חקירה סמויה שהתנהלה בחודשים האחרונים, ביחידה המרכזית של מחוז ש"י ובמסגרת "פיצוח" סוכן סמוי שהופעל על ידי היחידה, ניתן האות ומבצע מעצרים רחב היקף במחוז יו״ש ובאזור הצפון יצא לדרך. 27 חשודים נעצרו עד כה במבצע המעצרים.

במשטרה הפעילו בחצי שנה האחרונה סוכן סמוי, שביצע עשרות עסקאות של רכישת אמצעי לחימה ברחבי יהודה ושומרון. במסגרת הפעלתו רכש הסוכן במספר הזדמנויות כלי נשק ואמצעי לחימה מסוגים שונים: חמישה רובים מסוג M16, שני רובים מסוג קרלו, 3 אקדחים, מאג, נשק מסוג עוזון ותחמושת בסכומים של מאות אלפי שקלים.

היום (יום ג') לפנות בוקר במבצע רחב היקף בו השתתפו כוחות רבים של משטרת ישראל, מג"ב וכוחות צה"ל ובתוכם פעלו מספר יחידות מיוחדות הפך המבצע מסמוי לגלוי, עם מעצרם של 27 חשודים. מתוכם 22 פלסטינים תושבי יהודה ושומרון, 5 ישראלים תושבי ואדי ערה. בחיפושים שערכו השוטרים בביתם, נתפסו אקדח מסוג גלוק ומאות אלפי שקלים במזומן.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות