נתפסו חשודים בפריצה לדירות ביבניאל

שעמום מהסגר? המשטרה עצרה 2 צעירים, בני 19 ו-20 מיבניאל, בחשד שפרצות ל-2 דירות בישוב וגנבו תכשיטים וכסף מזומן. השניים נעצרו בתום מרדף רגלי כשהם מסתתרים סמוך לבית הכנסת. הרכוש הגנוב אותר בפח אשפה סמוך
דניאל בן חמו |
מעצר (אילוסטרציה).

המשטרה עצרה שני חשודים, בני 19 ו-20 מיבניאל, בחשד שפרצו לשתי דירות בישובם וגנבו מתוכן תכשיטים וכסף מזומן. לאחר מרדף רגלי אחד החשודים נתפס מסתתר סמוך לבית הכנסת והרכוש הגנוב זרוק בתוך פח האשפה של בית הכנסת.

במוצאי שבת, הוגשו שתי תלונות על פריצה לשתי דירות בישוב יבניאל וגניבה של תכשיטים וכסף מזומן מתוכן. חוקרי המשטרה פתחו בחקירה וחשפו את זהותם של שני הצעירים החשודים. בלשים שנשלחו לעצור את השניים, הצליחו להתחקות אחר מקומו של אחד החשודים וכאשר זה הבחין בהם הוא פתח בריצה לכיוון בית הכנסת בישוב.

הרכוש הגנוב שנתפס, צילום: משטרת ישראל

לאחר מרדף רגלי הוא נתפס מסתתר מאחורי קיר סמוך לבית הכנסת. החשוד נעצר ולאחר חיפוש במקום כל הרכוש הגנוב נמצא בתוך הפח של בית הכנסת. בהמשך, בשעות הבוקר המוקדמות בלשי המשטרה הגיעו לביתו של החשוד השני ועצרו גם אותו. שני החשודים הובאו לבית משפט השלום בטבריה ובהתאם לבקשת המשטרה מעצרם הוארך.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות