צפו: עם חמישה מאבטחים הגיעה הסייעת של כרמל מעודה למשפט

בדיון שהתקיים היום במשפטה של הסייעת בגן של כרמל מעודה, ניסה סניגורה לדחות עוד את הדיון לצורך גישור. לרווחת ההורים, ביהמ"ש קיבל את התנגדות הפרקליטות
נעמה כהן |
לירז תפארת נתן, הסייעת של כרמל מעודה, בבית המשפט

היום (6.9) התקיים בבהימ"ש השלום בפתח תקווה, בפני השופטת אליאנא דניאלי, דיון בעניינה של לירז תפארת נתן, הסייעת מהגן של כרמל מעודה, המואשמת ב 8 סעיפי אישום של תקיפת חמישה קטינים בגן. ביהמ"ש קיבל את התנגדות הפרקליטות ושלל את בקשת הסנגור לדחיה נוספת לצורך גישור. דיון הוכחות בעניינה נקבע ל 22.12.2020.

אחרי למעלה משנה שלירז משוחררת ללא מגבלות, פגשו אותה שוב ההורים בביהמ"ש בציפיה שיחל הדיון בעניינה. לירז הגיעה מלווה בחמישה מאבטחים, כפי שעשתה בדיונים הקודמים. ההורים והטיחו בלירז את מעשיה הכוללים ישיבה על תינוקת, הרעבה של פעוטה, מכות ועוד.

בדיון, הביעה הפרקליטות את התנגדותה להליך גישור וביקשה לקבוע דיון הוכחות. הסנגור של לירז תפארת נתן טען כי המקרה שלה אינו בסדר הגודל של כרמל מעודה מעסיקתה, או המקרים שאנו מכירים כיום, ולכן רצוי להגיע לגישור. השופטת חתמה את הדיון בכך שלא ניתן להכריח את הפרקליטות להליך גישור, וקבעה דיון הוכחות ב 22.12 בביהמ"ש השלום משעות הבוקר.

כמו כן נקבעו שני מועדים נוספים בעניינה ב 19.1 ו 26.1.

ניקול דניאל, אחת מהאמהות שילדיהן נפגעו בגן ופעילה למען הנושא: "אני שמחה על החלטת ביהמ"ש על קביעת מועד לדיון הוכחות ושלא נענה לבקשת הסנגור לדחיה נוספת לצורך גישור כזה או אחר. עצם זה שהסנגור של לירז מנסה להפחית מחומרת מעשיה, מוכיח עוד יותר כמה חשוב דיון הוכחות כדי שכולם ידעו מה היא עשתה והעבירה את הילדים שהיתה אמורה לשמור עליהם. לצערי היא מואשמת בתקיפה ולא התעללות אבל עדיין, גם במקרים בהם היא מואשמת ניתן לראות שמדובר באישה שצריכה להיענש על מעשיה".

________________________

לצפיה ודירוג כבוד השופטת אליאנא דניאלי

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות