כתב אישום נגד הנהג שפגע בארבעה בני משפחה בקריית גת

מעצר (אילוסטרציה).

כתב אישום הוגש לפני זמן קצר בבית המשפט בבאר שבע באמצעות חטיבת התביעות המשטרתית כנגד נהג צעיר לאחר שפגע בארבעת בני משפחה עת סטה עם רכבו לעברם לפני כשבוע ימים בעיר קריית גת. בדיקה ראשונית לרמת האלכוהול בגופו העלתה כי זאת גבוהה פי עשרות מונים מהמותר בחוק.

בתום חקירת בוחני זירת תאונות הדרכים במשטרת ישראל במהלכה נחקר הנהג (22) החשוד לא אחת ונאספו עדויות, הבשיל תיק החקירה לכדי כתב אישום שהוגש כאמור בבית משפט לתעבורה בב"ש באמצעות חטיבת התביעות המשטרתית. מתיק החקירה עולה כי החשוד נהג ברכבו ברשלנות וזאת לאחר שצרך אלכוהול רב טרם עלייתו למושב הנהג, במהלך נהיגתו בהגיעו לכיכר איבד שליטה על רכבו אז עלה על המדרכה שם פגע בארבעת בני משפחה וגרם להם חבלות קשות. חלקם של הפצועים הללו פונו באופן מוסק לביה"ח "סורוקה" בשל חומרת פציעתם, ומרביתם עדיין מאושפזים לטיפול רפואי.

"מדובר במקרה חמור בו נהג רכב עושה לעצמו דין ונוהג על אף שצרך כמות בלתי מוגבלת של משקאות אלכוהוליים, נוהג בקלות דעת, מאבד שליטה על רכבו אז פוגע בבני משפחה שיצאו לטייל להנאתם. מקרה שכזה יכול להסתיים במותם של אזרחים תמימים", ציינו במשטרה.

 width=

כזכור, בתאריך 3.8 התקבל דיווח אודות תאונת דרכים שארעה בכיכר הרחובות מלכי ישראל ושד' צה"ל בעיר קריית גת במהלכה נפגעו 4 הולכי רגל בני משפחה עת עמדו על המדרכה סמוך למעבר החצייה. כוחות משטרה ורפואה שחשו למקום החלו בטיפול בזירת התאונה תוך הגשת סיוע רפואי, סגירת זירת התאונה ופעולות בירור וחקירה ראשוניים של האירוע במסגרתן בוצעה לנהג בדיקה ראשונית להימצאות אלכוהול בגופו שהניבה תוצאה של 1,450 מיקרוגרם- פי 29 מהמותר בחוק לנהג צעיר. בהמשך לכך, הנהג שהועבר לחקירה בתחנת המשטרה סירב לבצע בדיקת אלכוהול במכשיר ה"ינשוף". בוחני תאונות הדרכים לכיש שהוזעקו למקום, פתחו בחקירה מעמיקה של נסיבות התאונה ממנה עלה כי הנהג הצעיר בילה במשך שעות ארוכות בפאב בעיר שם צרך מספר בקבוקי משקה אלכוהולי וזאת עד שעת בוקר סמוכה לשעת התאונה. בהמשך, יצא הצעיר ממקום הבילוי ואסף לרכבו צעירה נוספת שבילתה גם כן במקום ואל השניים הצטרפה נוסעת שלישית, לדבריה מתוך דאגה לצעירה. בשלב זה נסע הנהג והגיע אל כיכר צה"ל והחל פונה ימינה לרחוב מלכי ישראל תוך שמאבד שליטה, עולה על המדרכה (אי תנועה שבמרכז הכביש) שם פוגע בחוזקה בהולכי הרגל. במהלך ימי החקירה, בניסיון להבין את גרסתו של הנהג, בחר זה לא לשתף פעולה באופן מלא עם חוקריו וכזכור מעצרו הוארך מעת לעת בבית המשפט בין היתר לטובת המשך פעולות החקירה המתמשכות.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות