צוות פיקוח ווטרינרי הותקף בחיפה; 2 נעצרו

המשטרה עכבה לחקירה שניים החשודים כי תקפו את אנשי השירות הווטרינרי של עיריית חיפה בזמן שהגיעו לביקורת בעקבות דיווח על כלב מסוכן שאינו מחוסן
דנה לווינסקי |
כלבן ננשך על ידי כלב - אילוסטרציה
כלבים. אילוסטרציה. צילום: פלאש 90

המשטרה עכבה לחקירה תושב חיפה ותושב בסמת טבעון לאחר שעל פי החשד תקפו וטרינר ופקח בשירות הווטרינרי ואיימו עליהם, במהלך ביקורת שערכו בבית בעיר, בשל דיווח כל כלב מסוכן ולא מחוסן.

אתמול בשעות הערב, המשטרה פתחה בחקירה, עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר חשד לתקיפה של פקח ווטרינר בשירות הווטרינרי בחיפה. מהחקירה עלה כי וטרינר עיריית חיפה ופקח העובד בשירות הווטרינרי הגיעו לבית בעיר לאחר קבלת דיווח על כך שבבית מוחזק כלב מסוכן שאינו מחוסן וללא רישיון.

במהלך הביקורת תקפו בעל המקום את הפקח, ואת עובד השירות הווטרינרי, תושבי יקנעם וזכרון יעקב, בשנות השישים לחייהם וכן איימו עליהם, הקורבנות לא נזקקו לטיפול רפואי. השוטרים שהוזעקו למקום, עצרו את החשודים, תושבי חיפה בשנות ה- 30 לחייהם.

בתום חקירתם ובהתאם לממצאים בתיק החקירה יוחלט האם לקיים דיון בעניינם בבקשה להאריך את מעצרם מחר בבית משפט השלום בחיפה.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות