הצהרת תובע: היה מעורב באירוע דריסת שוטרים

בתום חקירה הודיעה המשטרה לביהמ"ש כי תגיש בקרוב כתב אישום נגד תושב בסמת טבעון שסייע לחברו שניסה לדרוס שוטרים בחיפה לפני כשבועיים. החבר שנהג ברכב נורה על ידי השוטרים ובהמשך נפטר
רונן לוי |
משטרת ישראל שוטר משטרה תנועה
צילום: דוברות המשטרה

בתום חקירת משטרה הוגשה הבוקר (יום א')הצהרת תובע נגד תושב בסמת טבעון בחשד שהיה מעורב באירוע של דריסת שוטרים בחיפה במהלכו נפצע שוטר באורח קל. נהג הרכב שביצע את הדריסה, חברו של החשוד, נורה במהלך המרדף על ידי השוטרים ובהמשך מת מפצעיו בבית החולים.

במהלך פעילות שגרתית שערכו שוטרי משטרת ישראל בחיפה, השוטרים הבחינו ברכב שהגיע למחסום כאשר בעת הגעתו למחסום, נהג הרכב שהבחין בשוטרים, החל בנסיעה לאחור במטרה להימלט מהשוטרים שהחלו בנסיעה אחר הרכב הנמלט ולבסוף חסמו את דרכו.

מהחקירה עלה כי נהג הרכב הנמלט ניגח את ניידת המשטרה, פגע ברגלו של השוטר שעמד סמוך לניידת ופצע אותו באורח קל. בהמשך, טוענים במשטרה, נהג הרכב פתח בנסיעה מהירה לעבר השוטרים שנאלצו לפתוח בירי לעבר הרכב.

השוטרים עצרו את הרכב סמוך למקום, כשבתוך הרכב תושב בסמת טבעון כבן 19 שפונה במצב קשה למרכז הרפואי רמב"ם בחיפה שם נקבע מותו כעבור מס' ימים.

בתום ביצוע סריקות השוטרים עצרו 2 תושבי בסמת טבעון בחשד למעורבות באירוע, מעצרם הוארך מעת לעת, והבוקר, כאמור, הגישה פרקליטות מחוז חיפה נגד אחד החשודים, תושב בסמת טבעון בן 24, הצהרת תובע לבית משפט השלום בחיפה, כאשר בימים הקרובים יוגש נגדו כתב אישום ובקשה למעצרו עד תום ההליכים לבית המשפט המחוזי בעיר.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות