המשטרה ‏פרסמה קלסתרון של חשוד ברצח בני הזוג כדורי

אחרי שנתיים ללא פריצת דרך בחקירת מותם של בני הזוג מירושלים, מפרסמת המשטרה קלסתרון וסרטון שצולם סמוך למקום האירוע ומבקשת את עזרת הציבור בניסיון לאתר אותו
דנה לווינסקי |
הקלסתרון של החשוד ברצח, על פי הפרסום של המשטרה

אחרי שנתיים ללא פריצת דרך בחקירת הרצח בני הזוג כדורי, המשטרה מבקשת את סיוע הציבור באיתור זהותו של אדם שהיה על פי החשד מעורב באירוע הרצח שבו מצאו את מותם בני הזוג כדורי. הרצח התרחש בינואר 2019 בשכונת ארמון הנציב בירושלים. כעת מפרסמת המשטרה קלסתרון של החשוד כמו גם תיעוד של אדם ממצלמות אבטחה סמוך לזירת הרצח בתקווה להגיע לקצה חוט.

משטרת ישראל מנהלת חקירה בגין רצח בני הזוג כדורי, שארע בשכונת ארמון הנציב בירושלים וכחלק מפעולות חקירה נרחבות שבוצעו עד כה ע"י המשטרה, הצליחו החוקרים ליצור קלסתרון של החשוד באירוע ועל כן המשטרה החליטה לפנות לסיוע הציבור באיתור זהותו. לקלסתרון מצטרף גם סרטון שצולם בסמוך לזמן הרצח ובו נראה אדם שהיה ברחוב סמוך לזירה. במשטרה אומרים כי כל היודע דבר על זהות האדם שנראה בקלסתרון, מתבקש לדווח בהקדם בטלפון למוקד 100.

כזכור, בני הזוג כדורי, היו בשנות ה-70 לחייהם, כאשר נמצאו ללא רוח חיים בביתם שברחוב מרדכי אלקחי, כשסימני אלימות קשים על גופם. בני משפחה של בני הזוג, הזעיקו את המשטרה וזאת לאחר שלא שמעו מהם כמה ימים. כיממה לאחר גילוי גופותיהם, נעצר אדם שעבד כמנקה של הבניין, מעצרו של החשוד הוארך מספר פעמים, אך לאחר שמוצתה החקירה בעניינו החליט בית המשפט לשחררו.

אחרי שבועות ארוכים של חוסר ודאות, התגבשה במשטרת ירושלים ההערכה כי הרקע לרצח של בני הזוג הינו פלילי. בהמשך לכך נעצרו שני בני משפחה בחשד לביצוע הרצח אולם גם הם שוחררו.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות