אין לה רגע דל: "החיים החדשים" של ד"ר שני רופא

היא ממשיכה לכבוש פסגות ולהגשים אתגרים ובימים אלו משיקה עו"ד רופא מהדורה מעודכנת לספרה "ראיות דיגיטאליות (דיני סייבר) הלכה למעשה – בין משפט לטכנולוגיה", במקביל היא מכהנת כבוררת הנדרשת להכריע בסוגיות מורכבות במיוחד
%d7%92%d7%99%d7%90-%d7%a4%d7%99%d7%a9%d7%a7%d7%99%d7%9f |
ד"ר שני רופא

אחרי שכבשה כמעט כל פסגה אפשרית ומיצבה את עצמה כאחת מעורכות הדין ומובילות הדעה החשובות בישראל, עו"ד שני רופא ממשיכה ללא הרף לחפש אחר אתגרים חדשים. בימים אלו היא משיקה מהדורה מעודכנת לספרה "ראיות דיגיטאליות (דיני סייבר) הלכה למעשה – בין משפט לטכנולוגיה, 2021". במקביל היא מכהנת כבוררת הנדרשת להכריע בסוגיות מורכבות במיוחד.

היא לוחשת על אוזנם של בכירי המשק בישראל, מייצגת בתיקים מתוקשרים, עומדת בראש קבוצת B.M.A GROUP העוסקת בהנדסת מידע, ייעוץ אסטרטגי ומודיעין עסקי, מציגה כישורי כתיבה מבריקים כעיתונאית, משמשת כמרצה בחסד עליון, סופרת משפטית בעלת מוניטין יוצא דופן והיד עוד נטויה.

אוביטר גאה לעשות כבוד לאחת מעורכות הדין ומובילות הדעה החשובות בישראל, עו"ד רופא, אשר חרף שלל הכובעים בהם היא מחזיקה, ממשיכה ללא הרף לחפש אחר אתגרים חדשים במטרה למצות את הפוטנציאל הגלום בה.

בימים אלו ממש היא משיקה מהדורה מעודכנת של ספרה העוסק בדיני ראיות דיגיטליות (דיני סייבר), ובמקביל מקדמת ביד רמה את היותה בוררת משפטית, הנדרשת להכריע בסוגיות מורכבות במיוחד, בהן על הכף מונחים לרוב סכומי כסף גבוהים מאוד.

ד"ר שני רופא, חוקרת לעומק

לאור היכרותה המעמיקה עם השמנה והסלטה של המשק הישראלי, נדרשת ד"ר רופא לא אחת לשמש כגורם מתווך וכמגשרת בסכסוכים עסקיים או אחרים, שם בא לידי ביטוי ניסיונה הרב אותו צברה לאורך עשרות שנות קריירה משפטית. לכך יש לצרף את היותה בעלת אינטליגנציה רגשית גבוהה וכמי שמצליחה לא אחת לגשר על הפערים עמם הגיעו הצדדים מלכתחילה, תוך הובלתם אל עמק השווה.

אפשר לכנות אותך כבוררת בסגנון חדש בישראל?

"חשוב לי להבהיר שעצם הסיוע שלי כבוררת בסוגיות מורכבות לא בא על חשבון האמון המלא שאני רוחשת למערכת המשפט הישראלית. היא סלע היסוד של הדמוקרטיה שלנו וחשוב שכך גם תישאר לעד. יחד עם זאת, בנושאים רבים אני נוטה לאמץ דווקא את השיטה האמריקאית, לפיה השופט הוא גם חוקר. כך גם אני נוהגת".

מה הכוונה?

"במשפט הישראלי, בדומה למשפט הבריטי, השופט יחסית פסיבי. הוא שופט על בסיס הנתונים שמציגים בפניו הצדדים, ומשכך, בנושאים אשר מומחיותו מוגבלת, הוא נאלץ לשכור שירותי מומחה.

"בבוררויות שאני מקיימת, בדומה למשפט האמריקאי, אני חוקרת את המחלוקת והראיות לעומקן, 'יורדת לשטח', בודקת ודורשת תשובות וראיות למיטב הבנתי, ולא נותנת למי מהצדדים לטשטש את אשר אני מחפשת".

האם ניתן לערער על פסק דינך?

"כמובן שכן, אני עומדת על כך שבמסגרת הסכם הבוררות, תישמר לצדדים הזכות לערער על פסק הדין שלי, ומשכך, אני שומרת על זכותם לקבלת פסק דין מנומק, ומפורט המסביר כיצד ומדוע הגעתי להחלטה.

להבנתי, כל שופט יכול לטעות, ומשכך, לבטל זכות ערעור כנהוג בבוררויות, היא פגיעה קשה בזכות היסוד, וכי קטונתי מלעשות כן".

לאתר ד"ר שני רופא ושות' – משרד עורכי דין


 

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות