בוטל עונש הרחקה של צעירה שנחשדה בתקיפת בן זוגה

ביהמ"ש השלום בפ"ת ביטלה את עונש ההרחקה של בת 23 מביתה ומבן זוגה לאחר שנחשדה כי תקפה אותו. באת כוחה, עו"ד סיוון כהן, הצליחה לשכנע את המשטרה שלא להתנגד להחלטה לאור רצון השניים לשקם את מערכת היחסים ביניהם
מעיין לביא |
מאגר עורכי הדין
אילוסטרציה

שופטת בית משפט השלום בפתח תקווה, אופיר כתבי ריבלין, ביטלה עונש הרחקה מביתה ומבן זוגה, של צעירה בת 23, שנחשדה בתקיפת בן זוגה. עו"ד סיוון כהן שייצגה את הצעירה, שכנעה את המשטרה שלא תתנגד לערעור זאת לאחר שבני הזוג מעוניינים לשקם את מערכת היחסים הזוגית ביניהם.

לפני כעשרה ימים התגלע ויכוח בין בני הזוג במסגרתו התקשרה הצעירה למשטרה וטענה כי בן זוגה מאיים ומכה אותה. שוטרים שהגיעו למקום עיכבו לחקירה את בן הזוג שטען כי הוא לא נקט נגד בת הזוג באלימות ואילו דווקא היא זאת שסרטה אותו בעת שביקש לצאת מהבית.

למרות דבריו הוא הובא להארכת מעצר בבית המשפט, שם הוארך מעצרו ביממה ולאחריו שוחרר. עקב גרסתו כי בת הזוג שרטה אותו היא זומנה גם לחקירה בחשד לתקיפה וטענה כי מדובר היה בריב אוהבים. בתום חקירתה היא שוחררה בתנאי הרחקה מביתה ובן זוגה.

הסנגורית של הצעירה, עו"ד סיוון כהן הגישה ערעור לבית המשפט על ההרחקה וכתבה בבקשתה כי מאז החקירה האחרונה, היא לא זומנה שוב לחקירה וכנראה החקירה שלה הסתיימה ומאחר ומדובר היה בריב אוהבים.

עו"ד סיוון כהן

"בני הזוג", כך לפי עו"ד כהן, "מצרים על האירוע המתואר. אירוע זה אינו מאפיין את מערכת היחסים הזוגית שלהם. בני הזוג מעוניינים בהסרת תנאי ההרחקה ומעוניינים לשוב ולהתגורר ביחד".

בדיון שנערך בבית המשפט המשטרה הודיעה כי היא משאירה את ההחלטה לשיקול בית המשפט וכאמור השופטת, כתבי-ריבלין, נעתרה לערר והורתה על ביטול ההרחקה ויצירת הקשר. "הן העוררת והן בן זוגה", כתבה השופטת בהחלטתה, "התייצבו היום בפני בית משפט והם מסרו כי הם מעוניינים להיות יחד ומבקשים לבטל את ההרחקה, כמו כן היחידה החוקרת אינה מתנגדת לערר ומותירה לשיקול דעת בית משפט. בנסיבות אלה, ובשים לב להיעדר עבר פלילי, וברצון בני הזוג לשקם את מערכת היחסים הזוגית ביניהם, אני נעתרת לערר".

לאתר סיוון כהן ושות' – משרד עורכי דין
_______________________________________________________

לצפייה ודירוג כבוד השופטת אופיר כתבי ריבלין

_______________________________________________________

https://obiter.co.il/lawyer/%d7%a2%d7%95%d7%93-%d7%a1%d7%99%d7%95%d7%95%d7%9f-%d7%9b%d7%94%d7%9f

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות