מעדה בתחנת דלק – תפוצה ב-35 אלף שקל

חברת הביטוח תפצה הצעירה שנפצעה ליד חנות הנוחות שבתחנה בעת שהלכה עם עגלת תינוק בעשרות אלפי שקלים. באת כוחה של התובעת, עו"ד לילך יחזקאל שהגיעה להסכם מול החברה: "מפגע בולט ונזק שניתן היה למנוע אותו"
%d7%92%d7%99%d7%9c%d7%99-%d7%a1%d7%99%d7%95%d7%95%d7%9f-%d7%9b%d7%94%d7%9f |
300 שופטים בשלוש שנים. אילוסטרציה shutterstock
אילוסטרציה shutterstock

חברת הביטוח הסכימה לפצות את תושבת המרכז אשר נפצעה בעת שהלכה עם עגלת תינוק אל חנות הנוחות שנמצאת בתחנת הדלק. זאת, במסגרת הסכם שהושג בין החברה לבין באת כוחה של הצעירה, עו"ד לילך יחזקאל שאמרה: "מדובר היה בנזק שניתן היה למנוע אותו".

המקרה ארע לפני כשנתיים, אז צעדה הצעירה עם עגלת תינוק לכיוון חנות הנוחות במתחם התחנה, כאשר לפתע נתקלה רגלה במפגע והיא נפלה קדימה. כתוצאה מהתאונה, נפגעה התובעת וסבלה מכאבים, שפשופים ומכות יבשות.

עו"ד לילך יחזקאל

הצעירה שכרה את עו"ד לילך יחזקאל שתייצג אותה בתביעה מול תחנת הדלק. עו"ד יחזקאל פנתה אל חברת הביטוח שמבטחת את תחנת הדלק, ולאחר מו"מ הוסכם לפצות את הצעירה בסך של 35 אלף שקלים עבור הנזק שנגרם לה.

בעקבות ההסכם בין הצדדים אמרה עו"ד יחזקאל: "באותו מקרה, היה מדובר בנזק שהיה ניתן למנוע אותו. מדובר במפגע בולט לעין ומן הראוי כי בעלי המקרקעין ישמרו על תקינותו ואחזקתו של המתחם, לטובת באי התחנה".

לאתר לילך יחזקאל – משרד עורכי דין


 

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות