תיעוד: תושבי ג'נין נעצרו לאחר שירו לעבר ג'יפ של לוחמי מג"ב

על בסיס מידע של שב"כ נעצרו 2 מחבלים שביצעו ירי לעבר ג'יפ ממוגן של לוחמי מג"ב בג'נין. החשודים, בני 19 ו-21 תושבי הכפר, הועברו לחקירה בשירות הביטחון הכללי. בביתם נתפסה תחמושת רבה
אייל חן |
כוחות הביטחון בהר הבית בשבוע שעבר, צילום: פלאש 90 משטרה
כוחות הביטחון בפעילות בהר הבית. ארכיון (למצולמים אין קשר לנאמר בידיעה). צילום: פלאש 90

הותר לפרסום: על בסיס מידע של שב"כ, מסתערבי משמר הגבול של משטרת ישראל סגרו מעגל בכך שעצרו 2 מחבלים שביצעו ירי לעבר גי'פ ממוגן של לוחמי מג"ב בג'נין. שני החשודים, תושבי ג'נין בני 19 ו-21, הועברו לחקירה בשירות הביטחון הכללי.

לפני כחודש, במהלך פעילות של לוחמי מג"ב בפאתי ג'נין הגיח רכב חשוד שעצר בסמוך לכוחות מג"ב. מהרכב החשוד יצא מחבל שישב ליד הנהג, החל לבצע ירי של מספר כדורים לעבר הגי'פ הממוגן ושניהם נמלטו מהמקום. כוחות מג"ב וצה"ל פעלו בכדי לאתר את המעורבים בביצוע הירי.

חקירה שהתנהלה בשירות הביטחון הכללי הובילה לפעילות מעצרים בג'נין של לוחמי יחידת המסתערבים של מג"ב הפועלת באיו"ש. כפי שניתן לראות בסרטון המצורף לוחמי הימ"ס מגיעים בשעות הבוקר אל ביתו של אחד המחבלים, נכנסים אל תוך הבית ועוצרים אותו בחדרו כשהוא במיטתו. בביתם של החשודים נתפסה תחמושת רבה מסוגים שונים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות