תופעה בבאר שבע: גונבים גלגלי מכוניות

לאחרונה התקבלו תלונות רבות במשטרה אודות גניבת גלגלים מרכבים חונים ברחבי העיר ובעקבות זאת נפתחה חקירה. במסגרת פעילות סמויה אותר צעיר, כבן 20 תושב הפזורה, הוא נעצר וקשר עצמו למיוחס לו. צפויים מעצרים נוספים
דניאל בן חמו |
מעצר (אילוסטרציה).

אחרי מגיפת גניבת הממירים הקטלטים ממכוניות, החלה בבאר שבע, תופעה אחרת של גניבת גלגלים ממכוניות. בסוף השבוע, צעיר בשנות ה-20 לחייו, תושב הפזורה, בחשד שגנב גלגלים ממכוניות חונות בעיר באר שבע, הרכוש אותר ברכבו. בית המשפט האריך את מעצר החשוד בעשרה ימים ובמשטרה מעריכים כי יהיו מעצרים נוספים.

בעקבות תלונות שהתקבלו במשטרה אודות גניבת גלגלים מרכבים חונים ברחבי העיר באר שבע, נפתחה חקירה במישור הגלוי והמודיעיני, תוך שימוש באמצעים שונים העומדים לרשות המשטרה. ביום שישי לפנות בוקר, קיימו השוטרים פעילות סמויה ואיתרו באחת השכונות בעיר, רכב חשוד. בסריקות באזור הם הבחינו גם ברכב שגלגליו פורקו ובבחור שניגש לרכב החשוד שתא המטען שלו היה פתוח.

הבלשים עצרו את הבחור, בשנות ה-20 לחייו תושב הפזורה, ובחיפוש שנערך נמצאו הגלגלים שפורקו, כלי פריצה ועוד ציוד, במהלך חקירתו קשר עצמו למיוחס לו ומעורבים נוספים ובימים הקרובים צפויים מעצרים של חשודים נוספים.

הגלגלים שנתפסו. צילום: משטרת ישראל
שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות