נבחן שחרור באיזוק אלקטרוני לצעיר שנתפס נוהג פעם שלישית בשכרות

ביהמ"ש לתעבורה מרכז שוקל לשחרר למעצר בית צעיר, 27, שנתפס נוהג תחת השפעת אלכוהול. השופטת אטליא וישקין קיבלה את בקשתה של בא כוחו של הנאשם, עו"ד סיוון כהן, כי יש לבחון חלופת מעצר
אייל חן |
אילוסטרציה

שופטת בית משפט לתעבורה מרכז, אטליא וישקין, בוחנת שחרור למעצר בית תחת איזוק אלקטרוני לצעיר, בן 27 מהשפלה, שנתפס בפעם השלישית נוהג בשכרות. השופטת וישקין קיבלה את בקשתה של באת כוחו של הצעיר, עו"ד סיוון כהן, כי יש לבחון אפשרות שחרורו של המשיב לחלופת מעצר.

נגד הצעיר, הוגש כתב אישום לפיו השבוע בשעת לילה מאוחרת נהג ברכב פרטי בכביש 40 ונעצר לבדיקה במחסום קורונה. באותן נסיבות התגלה שהנאשם נהג ברכב במקום ציבורי כשהוא שיכור, בכך שבבדיקת נשיפה נמצא כי ריכוז האלכוהול בדגימת ליטר אויר נשוף של הנאשם הייתה 625 מק״ג אלכוהול.

בבקשה למעצר עד תום ההליכים נטען על ידי התביעה כי נגד הנאשם קמה עילת שכן הוא מסכן את בטחון הציבור. "התנהגות זו של המשיב", נכתב בבקשה, "מלמדת על היותו אדיש ומסוכן כאחד כלפי ציבור משתמשי הדרך השקולים. בנסיבות דנן, לצנינים בעיניו והכול בעוד חושיו אינם לימינו ונהיגתו בנסיבות דנן שקולה לשימוש בכלי נשק דרוך וטעון".

עו"ד סיוון כהן

"נוכח מסוכנותו", נכתב, "אין ליתן בו אמון לבל יעשה שימוש חוזר ברכב ויסכן שוב באופן ממשי את הציבור, המשיב מחזיק ברישיון נהיגה משנת 2014, עברו כולל 2 הרשעות קודמות, בין היתר בגין עבירה דומה של שכרות יחד עם תאונת דרכים ונהיגה בקלות ראש שבגינה בין היתר נידון למאסר על תנאי (שפקע). זוהי נהיגתו השלישית לכאורה של המשיב בשכרות, כאשר למשיב ישנו תיק נוסף בגין אותה עבירה הקבוע להקראה".

מנגד, עורכת הדין סיוון כהן, טענה כי יש, כמצוות המחוקק, לבחון אפשרות שחרורו של הנאשם לחלופת מעצר "תחת פיקוח הדוק של הוריו כשבשל הסגר הנאשם אמור להימצא בביתו".

השופטת וישקין קיבלה את בקשת עו"ד כהן, קבעה דיון נוסף לעוד חמישה ימים והורתה על העברת העתק הפרוטוקול, לשירות המבחן וקבלת תסקיר מעצר לאיזוק אלקטרוני.

לאתר סיוון כהן ושות' – עורכי דין

_______________________________________________________

לצפייה ודירוג כבוד השופטת אטליא וישקין

_______________________________________________________

https://obiter.co.il/lawyer/%d7%a2%d7%95%d7%93-%d7%a1%d7%99%d7%95%d7%95%d7%9f-%d7%9b%d7%94%d7%9f

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות