חולי קורונה בכביש 1; מפרי בידוד באוטובוס

המשטרה ממשיכה באכיפת מגבלות הקורונה שהוטלו על הישראלים במסגרת הסגר השלישי: 2 תושבי בית שמש נתפסו כשהם נוסעים במכוניתם בכביש 1 ובמקרה נוסף אותרו על אוטובוס בירושלים אב וילדיו כשהם מפרים בידוד
מעיין לביא |
מחסום משטרתי, ארכיון. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

הסגר השלישי בניגוד לקודמים לא עושה הרבה רושם על חולי הקורונה המאומתים ואלה שאמורים לשהות בבידוד. אתמול איתרו השוטרים 2 חולי קורונה מאומתים במחלף חמד על כביש 1 ובמקרה אחר בירושלים, השוטרים הורידו מאוטובוס את תושב העיר וילדיו לאחר שהיה אמור לשהות בבידוד.

אתמול, במהלך ביצוע פעילות פיקוח ואכיפה במחסום הממוקם במחלף חמד, על כביש 1, עוכבו נהג ונוסע לבדיקה. בעת הבדיקה מול מערכות משרד הבריאות, התברר כי הנהג תושב בית שמש בן 28 והנוסע תושב בית שמש, בן 23, נמצאו כחולים מאומתים בנגיף הקורונה מלפני כשבוע השניים הונחו לחזור לביתם וזומנו לחקירה בחשד למעשה העלול להפיץ מחלה בהתאם לחוק.

במקרה אחר, במהלך פעילות שוטרי התנועה ביציאה מאחת משכונות העיר ירושלים, עצרו השוטרים אוטובוס ציבורי והחלו בבדיקת נוסעיו. במהלך בדיקתם גילו כי אחד הנוסעים ששהה באוטובוס עם ילדיו אמור להימצא בבידוד מאחר ונחשף לחולת קורונה מאומתת. במהלך תחקור המקרה על ידי השוטרים טען הנוסע כי שמר על מרחק של שני מטרים משאר הנוסעים והקפיד לעטות מסיכה במהלך הנסיעה, אך לא ידע להסביר מדוע בחר וסיכן את יתר נוסעי האוטובוס במעשיו.

הנוסע החשוד הורד מהאוטובוס עם ילדיו ונשלח חזרה לביתו הנמצא סמוך למקום וכנגדו יירשם דוח בהתאם.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות