בזכות בדיקת דנ"א: נעצר חשוד באונס מלפני 15 שנה

משטרת נתניה הגיעה אל החשוד, תושב קלנסווה בן 38, בזכות הדגימה ועל פי החשד הוא היה מעורבת לפחות בשני מקרים של תקיפות נשים באזור השרון בשנים 2006 ו-2014. מעצרו הוארך וכעת מנסים לבדוק אם הוא קשור למקרי אונס נוספים
גילי סיוון-כהן |
ביצע עבירות מין בבתו במשך שנים - נידון ל-13 שנות מאסר
אילוסטרציה

משטרת נתניה עצרה תושב קלנסווה, בן 38, בחשד שהיה מעורב בשני מקרים של תקיפות מיניות של נשים באזור השרון בשנים 2006 ו-2014. מעצרו של החשוד, שהתאפשר בזכות דגימת דנ"א, הוארך וכעת בודקים במשטרה אם הוא היה מעורב במקרים נוספים.

מדובר בשני מקרים, האחד של אונס והשני של ניסיון אונס שנותרו בלתי מפוענחים. המקרה הראשון התרחש לפני כ-15 שנה, אז נאנסה נערה כבת 16. המקרה השני התרחש שמונה שנים לאחר מכן, אז האנס ניסה לתקוף צעירה נוספת. שני המקרים אירעו באזור השרון ומהחקירה עלה כי החשוד אסף את הקורבנות באחד הצמתים באזור השרון והסיע אותן לחורשה בקרבת מקום, שם תקף אותן מינית תוך איומים ואלימות פיזית.

המשטרה ניהלה חקירה וגבתה עדויות, אולם מעולם לא הצליחה להניח ידה על החשוד. כעת בעקבות התפתחות בחקירה לאחרונה, בזכות דנ"א, התחזקו החשדות כלפיו והוא נעצר. החשוד הובא לבית המשפט השלום בפתח תקווה, שם מעצרו הוארך בשבעה ימים וכאמור כעת בודקים במשטרה האם הוא היה מעורב במקרי אונס נוספים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות