אישום: בן 16 ביצע עבירות מין ברשת בילדות

על פי האישום הנער איתר ברשתות החברתיות ילדות בגילאי 9-12 ויצא איתן קשר תוך שהוא מציג את עצמו כבן גילן ולאחר מכן ביקש מהן לשלוח תמונות עירום וביצע בהן מעשים מגונים
דניאל בן חמו |
אונס - אילוסטרציה
אילוסטרציה

לבית המשפט השלום לנוער בטבריה, הוגש כתב אישום, נגד נער בן 16, בגין מספר מקרים של מעשה מגונה בנסיבות מחמירות, ניסיון למעשה מגונה בנסיבות מחמירות וניסיון לגרם מעשה מגונה בנסיבות מחמירות, שביצע בילדות בגילאי 9-12 באמצעות אינסטגרם ויישומון הווטסאפ.

על פי כתב האישום, החל מסוף דצמבר 2019 ועד לחודש אוגוסט 2020, איתר הנאשם ברשתות החברתיות ילדות בגילאי 9-12, יצר איתן קשר ולאחר שהקטינות אמרו לו את גילן, הציג עצמו כבן גילן. זאת, על מנת להשיג הסכמה במרמה להצעות בעלות אופי מיני שהציע להן, בקשות כי יבצעו מעשים מיניים בגופן וישלחו לו תמונות שלהן בעירום, וכן שישיבו לו על שאלות ששאל אותן בנוגע להתפתחות המינית של גופן.

על פי האישום, משלא נענו הקטינות לבקשותיו, או משהשיבו לו באמתלות שונות, לא הרפה הנאשם וחזר על פניותיו פעמים רבות. באחד המקרים, כאשר שוחח עם אחת הקטינות בשיחת וידאו בווטסאפ, חשף הנאשם איבריו האינטימיים בפניה ללא הסכמתה ובניגוד לרצונה. כתב האישום מייחס לו, מעשים מגונים בנסיבות מחמירות, וניסיון לגרם מעשה מגונה בנסיבות מחמירות.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות