החשד: הפצת חשבוניות פיקטיביות בסכום של כ-22 מיליון שקלים

רשות המסים עצרה את דוד מלכה, בעל מספר חברות, בחשד לביצוע עבירות מס במהלך השנה האחרונה. הוא הובא לביהמ"ש השלום בראשל"צ שם שוחרר למעצר בית תחת תנאים מגבילים
גילי סיוון-כהן |
אילוסטרציה

דוד מלכה, בעל מספר חברות נעצר על ידי רשות המיסים בחשד להפצת חשבוניות פיקטיביות בסכום של כ-22 מיליון שקלים, ככיסוי חשבונאי להעסקת פועלים שמקורם אינו ידוע. שופט בית משפט השלום בראשון לציון, גיא אבנון שחרר את החשוד בתנאים מגבילים, בהם מעצר בית בן ארבעה ימים.

מבקשת המעצר עלה, כי במחלקת חקירות מכס ומע"מ תל אביב והמרכז מתנהלת חקירה כנגד מלכה, שלפי החשד הפיץ בשם שתי החברות שבבעלותו, א.ג.ר ליין בר בע"מ וניוטיוב בע"מ, שנסגרו ברישומי מע"מ, חשבוניות פיקטיביות בסכום של כ-22 מיליון שקלים במהלך שנת 2020.

כמצוין בבקשת המעצר, החשוד נרשם כבעלים של חברת א.ג.ר. באוקטובר 2020 אף שהחברה נסגרה במע"מ חודשיים קודם לכן. בנוסף נרשם כבעלים של חברת יונטיוב ביולי 2020 אף שנסגרה כשנה קודם לכן.

חוקרי רשות המיסים הביאו אותו לבית המשפט לשחרור בתנאים מגבילים והשופט גיא אבנון, שחרר את החשוד למעצר בית בן ארבעה ימים, ערבות עצמית על סך 50 אלף שקלים וערבות צד ג' על סך 50 אלף שקלים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות