האם התלוננה במשטרה: אביה של תלמידה היכה את בני בן ה-8

תושבת באר יעקב הגישה תלונה במשטרה נגד אב של תלמידה הלומדת עם בנה בטענה כי היכה אותו וגרם לו לחרדות קשות. באמצעות באת כוחה, עו"ד איילת חג'ג' לאלו, היא אומרת: "מאז הילד לא נרדם בלילה"
מעיין לביא |
גינה ציבורית, ארכיון. צילום: פלאש 90
גינה ציבורית. צילום ארכיון: פלאש 90

אם המתגוררת בבאר יעקב פנתה לאחרונה למשטרה והתלוננה על אב שבתו לומדת עם בנה בן השמונה. לפי תלונתה של האם, המיוצגת על ידי עו"ד איילת חג'ג' לאלו, האב היכה את בנה איים עליו ועליה וגרם לילד לחרדות קשות. "גמרו לי את הילד", היא אומרת וטוענת שהמשטרה לא ממהרת לטפל במקרה.

לדברי האם, בנה חזר מבית הספר וסיפר כי אחת התלמידות סטרה לו משום שחשבה שהוא בעט בחתולה. "התקשרתי לאמא שלה", מספרת האם, "והיא צעקה עלי שלא יכול להיות שהבת שלה הכתה אותו וניתקה את הטלפון". לפי גרסת האם, למחרת במפגש נוסף בגינה, אביה של הילדה צעק על בנה ש"יזהר שלא לפגוע בבת שלו".

ביום המחרת, הצטרפה האם לבנה לגינה והשגיחה על המתרחש מרחוק. "אחרי שעה", היא מספרת, "חבריו הגיעו אלי בריצה וסיפרו לי שהאבא של הילדה הרביץ לבן שלי ולכן הבן שלי ברח מהגינה".

האם הוסיפה כי בשלב הזה היא ניגשה לאב והתעמתה עמו. "התחיל ויכוח ובהמשך הוא התקרב אלי ואיים שאם עוד פעם אחת הבן שלי יתקרב לבת שלו זה יגמר לא טוב והכריז שהסתבכתי עם המשפחה הלא נכונה". משטרה הוזמנה למקום האירוע ולקחה את הפרטים של כל הנוכחים ובהמשך גם האם התלוננה במשטרה, כשהיא מיוצגת על ידי עו"ד איילת חג'ג' לאלו".

עורכי דין בישראל
עו"ד איילת חג'ג' לאלו

לגרסת האם, למרות כל הפרטים שהיו בידיה, ועל אף התלונה החמורה והנזקים הרבים שנגרמו לבנה, המשטרה לא ממהרת לפעול בעניין. עוד סיפרה כי מאז האירוע בנה מפוחד וסובל מחרדות. "גמרו לי את הילד", היא אומרת, "הוא לא נרדם בלילה ואני צריכה להרדים אותו. הוא סוגר את כל הדלתות בבית כי הוא מפחד שהאבא יבוא ויפגע בו".

"התחושה שלי", היא ממשיכה, "היא שאין שום דרך להבטיח את ההגנה שלנו וזו הרגשה נוראית. אני רוצה שהוא יקבל את העונש המגיע לו. מי שמעז להתקרב לילד בן שמונה, לאיים עליו ולהרים עליו יד – זה נוראי".

על פי עו"ד חג'ג' לאלו, הם יעשו הכל כדי שהמשטרה תפעל לטיפול בתלונה ולמרות האיומים והפחד "לא נשב בחוסר מעש עד שהצדק עימו יעשה".

לאתר חג'ג' לאלו ושות'

_____________________________________________________________________

משרד עורכי דין חג‘ג‘ לאלו ושות‘

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות