חשד: התעניין ברכישת קורקינטים ונמלט ב"נסיעת המבחן"

משטרת תל אביב עצרה גונב קורקינטים סדרתי, תושב יפו כבן 30, שלפי החשד גנב בתחבולה עשרות רכבים חשמליים לאחר שהתחזה לקונה פוטנציאלי. על פי המשטרה שווי הרכוש שגנב נאמד בעשרות אלפי שקלים
דנה לווינסקי |
קורקינטים בתל אביב (למצולמים אין קשר לנאמר בידיעה), צילום: פלאש 90

נעצר גונב הקורקינטים הסדרתי. תושב יפו כבן 30, נעצר על ידי משטרת תל אביב, בחשד שגנב בתחבולה עשרות קורקינטים חשמליים ברחבי העיר, זאת לאחר שהתחזה לקונה פוטנציאלי של הקורקינט ובזמן בדיקתו היה נמלט איתו.

בשבועות האחרונים, המשטרה ניהלה חקירה סמויה בת"א, עם קבלת צבר תלונות מאנשים שונים אשר הצביעו על שיטת תחבולה דומה, במסגרתה נגנבו קורקינטים חשמליים בשווי כולל של עשרות אלפי שקלים ברחבי גוש דן ואף נמכרו על פי החשד לאחרים.

מהתלונות עלה החשד, כי גבר כבן 30, נהג להתחזות לקונה פוטנציאלי ולאחר מפגש קצר עם המוכרים ביקש לעשות "נסיעת מבחן" ואז נמלט מהמקום על גבי הקורקינט, אותו גם על פי החשד מכר לאחרים.

שוטרי תחנת יפו, ניהלו חקירה אינטנסיבית תוך הפעלת אמצעים טכנולוגים שונים, אשר הביאו לחשיפת חשוד במעורבות, תושב העיר בן 30 ובתום פעילות סמויה אותר, נעצר לחקירה בתחנת יפו ובסיומה נכלא. בהתאם לממצאי החקירה וצרכיה, המשטרה העבירה את החשוד לבית המשפט, שם השופטת נעתרה לבקשת המשטרה והאריכה את מעצרו ביומיים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות