בית הדין לעבודה: ידוע בציבור של אישה שנפטרה – זכאי לקבל את הפנסיה שלה

פסק הדין מאשר תביעה שהוגשה על ידי בן הזוג של המנוחה נגד קרן הפנסיה מבטחים וקיבל בכך את עמדת בא כוחו, עו"ד בת חן טייץ, שטענה כי היה ידוע בציבור ב-13 השנים שקדמו לפטירתה
%d7%92%d7%99%d7%9c%d7%99-%d7%a1%d7%99%d7%95%d7%95%d7%9f-%d7%9b%d7%94%d7%9f |
אילוסטרציה

שופטת בית הדין האזורי לעבודה בתל אביב, שגית דרוקר, אישרה תביעה של ידוע בציבור של אישה שנפטרה, נגד קרן הפנסיה מבטחים וקבעה כי הוא יקבל את הפנסיה שלה כשאיר של המנוחה.

השופטת דרוקר, קיבלה את תביעתה של באת כוחו של התובע, עו"ד בת חן טייץ, לפיה התובע היה הידוע בציבור של המנוחה ב-13 השנים האחרונות עד שנפטרה.

על פי התביעה שהוגשה, מדובר בבני זוג שהיו נשואים שנים רבות ולהם שני ילדים. בשלב מסוים התגרשו השניים וכעבור 16 שנים החליטו לקשור גורלם זה בזה בשנית תוך מסירות ונאמנות זה לזה ולהיות יחדיו במשק בית משותף. לפני כשנה האישה שקיבלה קצבת פנסיה מקרן הפנסיה "מבטחים", נפטרה וציוותה בצוואתה כי את כל כספי הפנסיה היא מורישה לבן זוגה בלבד.

עו"ד בת חן טייץ

באת כוחו של התובע, עו"ד בת- חן טייץ הגישה תביעה מנומקת לבית הדין לעבודה וצירפה מסמכים להוכחת ידועים בציבור ניהול משק בית משותף וחיים משותפים. על כתב התביעה הוגשו כתבי הגנה מטעם המדינה וקרן הפנסיה. לאחר משא ומתן ממושך ועמידה בנטל ההוכחה כי הזוג היו ידועים בציבור.

כך עלה כי השניים סעדו יחד, חיו חיי שותפות קרובה וצמודה ובין היתר שיתפו במקום מגוריהם, באכילה, שתייה, לינה וכדומה הסכימה קרן הפנסיה ומדינת ישראל שלא להתנגד והשאירה את שאלת הידוע בציבור לשיקול דעתו של בית הדין.

השופטת דרוקר קבעה לאחר שעיינה במלוא המסמכים שצורפו כי אכן התובע הינו הידועה בציבור של המנוחה והוא זכאי לקבל את כנסיית השאירים שלה ממבטחים.

לאתר משרד עורכי דין טייץ


לצפייה ודירוג כבוד השופטת שגית דרוקר


עו”ד בת חן טייץ

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות