אם יורים מחביאים את הסמים – ירו בבן משפחה בשל סכסוך ירושה, נתפסו עם 2.5 קילו סמים

שני חשודים, בשנות ה-20 לחייהם, נעצרו במהלך סוף השבוע בתל אביב בחשד שירו בקרוב משפחתם, ככל הנראה על רקע סכסוך ירושה. במהלך פשיטת המשטרה השליכו החשודים כמות גדולה של סמים מחלון הדירה
גילי סיוון-כהן |
אני אמשיך לצעוק שקט. אילוסטרציה shutterstock
אילוסטרציה

תושב אשקלון בן 57, נורה ברגלו ביום חמישי בלילה בעיר. בסוף השבוע הצליחו השוטרים לעלות על זהות החשודים, שני צעירים בשנות ה-20 לחייהם, שנעצרו בדירת מסתור בתל אביב ובמהלך הפשיטה על הדירה השליכו 2.5 קילו סמים מחלון הבית. הרקע לירי הוא ככל הנראה סכסוך ירושה.

ביום חמישי בערב, התקבל דיווח במשטרה אודות גבר שנפצע קל מירי באשקלון ופונה לבית החולים. חוקרי המשטרה שהגיעו לזירת האירוע, פתחו בחקירה במטרה לעלות על זהות החשודים במעשה ובמקביל תיחקרו את הפצוע.

הסמים שנתפסו, צילום: משטרת ישראל

חקירת המשטרה הובילה לאיתור זהותם של החשודים ומעצרם בדירת מסתור בעיר תל אביב. עם פשיטת הכוחות על דירת המסתור בתל אביב, ניסו שני החשודים בירי ששהו במקום יחד עם שני חשודים נוספים, לזרוק מחלון הבית סמים מסוכנים שהיו ברשותם במשקל כולל של 2.5 קילו.

ביום שישי הובא החשוד בירי ועוד שלושה מבני משפחתו, לדיון בבית המשפט, שם ביקשה המשטרה להאריך את מעצרם ובתום הדיון נקבע כי מעצרו של החשוד בירי יוארך בשישה ימים ואילו של שאר בני המשפחה בחמישה ימים.

 

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות