חשד: צעיר מחולון תקף מפגינים בגז פלפל

המשטרה עצרה את הצעיר, בן 23, בחשד שתקף אמש (יום שבת) משתתפים במחאה נגד רה"מ בנימין נתניהו שהתקיימה בחולון. חבריו נמלטו מהשוטרים ובהמשך יוחלט אם לשחררו בתנאים או לבקש את הארכת מעצרו בביהמ"ש
גילי סיוון-כהן |
המחאה נגד רה"מ, ארכיון (למצולמים אין קשר לנאמר בידיעה). צילום: פלאש 90

צעיר בן 23, מחולון, נעצר אמש (יום שבת) לאחר שתקף מפגינים נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, ברחבת המדיטק בעיר באמצעות גז פלפל. שני חבריו של התוקף הצליחו להימלט מהשוטרים והיום בבוקר יוחלט האם לשחררו בתנאים מגבילים או להביא אותו לבית המשפט להארכת מעצר.

אמש, ברחבת "מדיטק" בחולון, מספר צעירים ניצלו את העובדה שלא היו שוטרים בהפגנה וריססו גז מדמיע לעבר המפגינים ונשארו שם.

המפגינים התקשרו למוקד 100 וכעבור כעשר דקות הגיעו השוטרים והמפגינים הצביעו על שלושת התוקפים, אלא קראו להם לעצור ושהחלו לברוח השוטרים החלו לרדוף אחריהם והשיגו את אחד מהם והשניים האחרים הספיקו להימלט.

השוטרים המשיכו בסריקות אולם ללא תוצאות. החשוד שנעצר, תושב חולון, כבן 23 הועבר לחקירה בתחנת המשטרה וכאמור בסיומה יוחלט האם לשחררו בתנאים מגבילים זאת בהתאם לחומר הראיות והתפתחות החקירה.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות