משטרת ישראל הגשימה חלום לשגיא בן התשע

דוברות המשטרה |

"ניידת המשאלות" של משטרת ישראל הגשימה חלום לשגיא בן ה-9, ילד בעל צרכים מיוחדים, להיות שוטר ליום אחד – צפו בתיעוד של הפעילות המרגשת.

וכך סיפר השוטר הקהילתי, רס"מ יהודה לוי, אשר ליווה את שגיא וסייע רבות בהוצאתו לפועל של יום זה :
"התחלנו את היום באיסופו של שגיא מהבית, הענקנו לו מדים ונכנסנו לניידת המשאלות. לאחר מכן נסענו ליחידת השיטור הימי שם ערכנו לו היכרות עם הצוות ויצאנו לשייט מול חופי תל אביב יפו. הראינו לו את יכולותיהן של הסירות המשטרתיות, שגיא אף השיט בעצמו את אחת הסירות והוא היה נלהב מאוד

משם יצאנו לפגוש את אנשי החבלה של משטרת ישראל ושגיא קיבל הדרכה צמודה מהחבלן המשטרתי שנתן לו להתנסות בתפעול רובוט משטרתי והיכרות עם ציוד החבלה.

בהמשך נסענו למרכז השליטה של משטרת מחוז ת"א, שם קיבל שגיא סקירה מקצועית על העבודה המורכבת והצגת השלבים מרגע קבלת השיחות במוקד ועד הקפצת כוחות המשטרה למקום.
שגיא התרשם לא פחות, לצפות בשכונת מגוריו דרך עדשות המצלמות הרבות הפרוסות במרכז השליטה.

בתום הביקור במרכז השליטה, שמנו פעמינו אל עבר מדור הזיהוי הפלילי שם פגש שגיא בשוטרים שהמתינו לו וקיבל מהם הסבר מקיף על זירות פשע שונות, מהו ד.נ.א וטביעות אצבעות, זאת לא לפני שנלקחו ממנו טביעות אצבעותיו ונמסרו לו למזכרת.

 width=

סופו האחרון של היום הגיע ונסענו ביחד עם שגיא לארוחת צהרים מפנקת בחדר האוכל של משטרת תחנת שכונות בתל אביב יחד עם שוטרי התחנה.

בסיום היום נכנס שגיא ל"פגישת עבודה" בלשכת מפקד התחנה שם הוענקו לו דרגות קצונה ותעודת הוקרה יחד עם עוד מספר תשורות קטנות.

"אני בטוח שהמפגש היום עם שגיא ריגש ומילא את כולנו לא פחות ממנו, זכינו להכיר היום ילד חכם ומדהים, אנחנו למדנו ממנו המון ומאוד שמחים שהצלחנו לחשוף אותו לעבודת המשטרה מקרוב ולהגשים את חלומו."

לאורך השנים הגיעו למשטרה פניות רבות של ילדים אשר חלומם להיות שוטרים ליום אחד. כך נולד פרוייקט ניידת המשאלות אשר עוצב במיוחד על ידי משטרת ישראל והונגש על מנת לתת מענה לבקשות אלו. הניידת הינה הניידת המונגשת הראשונה במשטרת ישראל והחלה לפעול מנובמבר 2018 ועד היום הוגשמו חלומם של מאות ילדים בכל רחבי הארץ ומכל המגזרים כחלק מפעילות רחבה של המשטרה למען הקהילה בכל ימות השנה.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות