גישור משפחתי: לגמור את זה יפה

הליך גישור משפחתי טומן בחובו יתרונות מהותיים המאפשרים לבני הזוג לסיים את מערכת הנישואין בצורה מכובדת ונטולת משקעים. כיצד זה מתבצע? עו"ד אלינור ברגר מסבירה
עו"ד אלינור ברגר |
עו"ד אלינור ברגר

כולנו מכירים את הסטטיסטיקה העגומה שמבשרת לצערנו כי אחד מכל שלושה זוגות בישראל עתיד להתגרש. יתרה מכך, בשנים האחרונות עולה גם אחוז הזוגות הנשואים שמנהלים את הליך הגירושין ביניהם תוך כדי מאבקים משפטיים כואבים ומתישים, אשר מותירים את שני הצדדים מצולקים ועם עוגמת נפש גדולה.

את הקרע שנוצר בין בני הזוג ככל הנראה יהיה קשה לאחות, אולם את הליך הגירושין ניתן ואף רצוי לסיים בצורה מכובדת ונאותה שתיטיב עם שני הצדדים ותתנהל לשביעות רצונם. חשוב לזכור כי לרוב מדובר גם בילדים משותפים שהם הניזוקים העיקריים ממאבקים משפטיים בין השניים, כך שאם ניתן לסיים את הנישואין ללא משקעים, הרי שכך ייטב לכולם!

כאן נכנס לתמונה עורך דין המשמש גם כמגשר מוסמך, המאפשר ליצור קרקע פורייה להידברות הגיונית ורציונאלית, שתאפשר להביא את בני הזוג, עם כל הקושי שבדבר, להסכם שיבטיח את עתידם ללא משוא פנים.

אחד המסלולים השכיחים שזוכים בשנים האחרונות לביקושים בקרב זוגות המצויים בהליכי גירושין הוא גישור משפחתי, תהליך וולנטרי הדורש את רצונם הטוב של בני בני הזוג, המבקשים להימנע מהתדיינות בבתי משפט לענייני משפחה או בתי דין רבניים, ומעוניינים לסיים את הפרק המשותף בחייהם מתוך מקום של כבוד הדדי, כהוקרה על השנים הטובות שעברו יחדיו.

טבעות נישואין נישואים
אילוסטרציה

חשוב לבחור בהליך שכזה עורך דין/מגשר מוסמך ובעל ניסיון, אשר מתמחה בדיני משפחה אשר מצוי בהליכי הגישור ומסוגל לגשר על הפערים עמם הגיעו בני הזוג באמצעות שילוב בין יכולות משפטיות ורגשיות, המסייעות לנהל את ההליך בתבונה ולשביעות רצונם של שני בני הזוג.

יתרונות בולטים נוספים המצויים בהליך גישור משפחתי הוא חיסכון בזמן, כסף ואנרגיה. בתהליך זה בני הזוג הם אלו שאחראים על עתידם ולא נתונים להחלטה של שופט יחיד, אינם נדרשים לשלם סכומים מופקעים לטובת שכר דירה של עורך דין ואגרות בית משפט, וכן מסיימים את הליך הגישור תוך מספר פגישות מוגדרות, לעומת תיקי גירושין שלעיתים עשויים להתפרס על פני חודשים ואף שנים ארוכות.

הנכם מוזמנים לקבל פרטים נוספים על הליך גישור משפחתי, תוך התחייבות להשקעה מקצועית שתאפשר לכם להמשיך הלאה אל הפרק הבא בחייכם.

עו"ד אלינור ברגר, מעל 10 שנים עוד לדיני משפחה, ירושה וגישור משפחתי. יועצת זוגית ומאמנת אישית. לפרטים: טלפון – 03-6433963, לאתר עו"ד אלינור ברגר – משרד עוה"ד וגישור.

______________________________________________________

https://obiter.co.il/lawyer/%d7%a2%d7%95%d7%93-%d7%90%d7%9c%d7%99%d7%a0%d7%95%d7%a8-%d7%91%d7%a8%d7%92%d7%a8

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות