הוכה בגלל "לייק" בפייסבוק

כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים הוגש לביהמ"ש באשקלון נגד תושב העיר הנאשם כי היכה בעל עסק וזרק עליו כיסא ומאפרה מזכוכית רק בשל פעילותו ברשת החברתית ואמר לו: "למה אתה עושה לייק לדברים שאתה לא צריך לעשות?"
גילי סיוון-כהן |
לייק. צילום: ויקיפדיה

גם לעשות לייק ברשת החברתית נהיה מסוכן: לבית המשפט באשקלון הוגש כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים, נגד צעיר, תושב העיר, בגין תקיפתו של בעל עסק באשקלון, לאחר שעל פי החשד עשה 'לייק' ברשת החברתית.

לפני כשבועיים, בשעות הערב, התקבל מידע במשטרה, על תקיפה שאירעה בבית עסק בעיר אשקלון כלפי בעל העסק, על ידי שני חשודים רעולי פנים שנכנסו לעסק ותקפו את בעל המקום. לאחר מגוון פעולות חקירה שבוצעו, הצליחו חוקרי המשטרה להתחקות אחר זהותו של אחד החשודים ולעצור אותו לחקירה.

מחקירת המשטרה שנוהלה ועל פי כתב האישום, שהוגש לבית המשפט עלה כי החשוד הגיע באותו הערב אל בית העסק יחד עם חשוד נוסף שזהותו אינה ידועה, תוך שהוא פונה אל בעל העסק ושואל אותו "למה אתה עושה לייק לדברים שאתה לא צריך לעשות?". לאחר מכן, נטען, שאל אותו שוב את השאלה. בשלב זה, על פי החשד החל החשוד לתקוף באלימות את הקורבן באמצעות אגרופים, כיסא שנטל לידיו ומאפרת זכוכית אותה הטיח בקורבן, וגרם לו לחבלות.

כאמור, לאחר שהמשטרה הצליחה לאסוף נגד הצעיר מספיק ראיות, הוגש כתב אישום בגין עבירות של תקיפה וחבלה ממשית ע"י שניים או יותר, היזק לרכוש במזיד והסגת גבול פלילית.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות