לאחר התערבות משפטית, משטרת נהריה חזרה בה מסירובה והעניקה אישור לחידוש רישיון לעסק בעיר

בתחילת השנה סירבה תחנת משטרת נהריה לחדש רישיון עסק לבעל מכולת בעיר, לאחר 5 שנים שהמכולת פעלה עם רישיון עסק באישור המשטרה
עדי לסקר |
צילום: יוסי זמיר, פלאש 90

בנובמבר 2019, העניקה ממשלת ישראל צו להרחבת סמכויות המשטרה במתן אישור לרישיון בחלקת רישוי העסקים, כאשר ניתנה האפשרות למשטרה לא לאשר מתן רישיון עסק, בטענה של "מידע מודיעיני", וללא כל הסברים נוספים לאזרח.

לאחר מספר חודשים של דחיית מתן הרישיון לבעל העסק, דווקא בשבוע האחרון קיבל בעל העסק בנהריה את הרישיון המיוחל לשנה השישית ברציפות, וזאת לאחר הטיפול והייצוג משפטי המוצלח שקיבל מפירמת עורכי הדין MMG & CO.

עו"ד בילי מצגר ועו"ד שלי רדרי. צילום: גיל נחושתן

עו"ד שלי אדרי, ראש מחלקה אזרחית בפירמת עורכי הדין: "לאחר שייצגתי את מרשי בשימוע שנערך בתחנת משטרת בנהריה, טענתי שישנה כאן פגיעה ממשית בחופש העיסוק ופגיעה תקדימית באזרח על ידי רשויות האכיפה.

לשמחתי ולשמחת מרשי, בתחנת משטרת נהריה קיבלו את בקשת ההשגה שהוגשה על ידי משרדנו והעניקו למרשי את הזכות להמשיך ולעבוד בכבוד בשנה השישית ברציפות של העסק".

עו"ד בלהה מצגר, מנכ"לית ומייסדת פירמת עורכי הדין MMG & CO: "פגיעה בפרנסה ובחופש העיסוק יכולה להביא לתוצאה שלילית בחברה ולא להשיג שום מטרה. דווקא הרגישות וההבנה שגילו בתחנת משטרת נהריה ובייחוד בתקופה זו של משבר נגיף הקורונה, מייצרת כאן תוצאה חיובית על החברה בישראל".
____________________________

עו”ד בילי מצגר

עו”ד שלי אדרי

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות