הישג לעמותת אפשרות – ילדים נזקקים בקרית אונו יזכו למחשבים

העמותה, העומד בראשה, עו"ד אייל בסרגליק ביחד עם נוספים בעירייה, פנו לבנק לאומי ולבנק מזרחי טפחות שנענו לקריאתם והודיעו שיתרמו מחשבים חדשים לנזקקים לכך. עו"ד בסרגליק: "כיליד קרית אונו ותושב העיר אני גאה בפעילות"
נעמה כהן |
עו"ד אייל בסרגליק

עמותת "אפשרות" שחרטה על דגלה את פיתוח שרותי הרווחה והתרבות בעיר קרית אונו, יכולה לרשום לעצמה הישג משמעותי נוסף. זאת, לאחר שהצליחה להשיג עבור ילדי העיר הנזקקים מספר לא מבוטל של מחשבים ביתיים חדשים.

תרומת המחשבים שתעשה על-ידי בנק לאומי באמצעות פנינה ליפסקר ואייל בק, ובנק מזרחי – טפחות, באמצעות משה שטיין ודבורה דאבוש, התאפשרה הודות למאמצים שהוביל עו"ד איל בסרגליק, יו"ר העמותה, ובעקבות פניה של סגן ראש העיר, רון מלכה, וראש העיר, ישראל גל.

עו"ד אייל בסרגליק מסר בתגובה: "אני שמח שהבנקים של מזרחי ולאומי נעתרו לפנייתי בעקבות פניית ראש העיר וסגנו. עמותת אפשרות מסייעת במגוון נושאים בין היתר חלוקת מזון לנזקקים, פעילות רווחה לעניים ונזקקים, ובין מטרותיה גם החל מכניסתי לתפקידי עזרה לכל גורם אשר הרווחה בעירייה בקרית אונו מוסרת אינדיקציה לצורך עבורו".

עו"ד בסרגליק הוסיף: "אני שמח ומברך את ראש העיר וסגנו, ישראל ורון על היוזמה המבורכת ואת כלל ארגוני הגג של המתנדבים בראשות מר ניר שלהב עבור הפעילות הברוכה לנזקקי העיר אשר הינה עיר מצוינת עם תושבים נהדרים ומבורכת בפעילות ומודה לבנקים מזרחי (סניף קרית אונו) ולאומי שנרתמו למשימה. כיליד קרית אונו תושב העיר וכראש העמותה אני גאה באותה פעילות".

לאתר בסרגליק ושות' – משרד עורכי דין

_________________________________________________________

https://obiter.co.il/lawyer/%d7%a2%d7%95%d7%93-%d7%90%d7%99%d7%99%d7%9c-%d7%91%d7%a1%d7%a8%d7%92%d7%9c%d7%99%d7%a7

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות