הבעל הודיע למשטרה – "חנקתי את אשתי למוות"

רצח בירוחם: המשטרה מצאה את האישה, בת 53 תושב העיר בביתה ללא רוח חיים ומותה נקבע במקום. בן זוגה נעצר בחשד לביצוע המעשה. יו"ר נעמ"ת: "מוציאים מיליארדים על בחירות, אך את התוכנית למאבק באלימות במשפחה לא מצליחים לתקצב"
גילי סיוון-כהן |
אמבולנס זירת רצח
צילום ארכיון: מד"א

שוב רצח נשים: אישה בת 53, נרצחה הבוקר בביתה בירוחם. המשטרה עצרה את בעלה בחשד לרצח, זאת לאחר שהוא זה שצילצל למשטרה והודיע כי חנק את אשתו למוות. יו"ר נעמת אמרה בעקבות הרצח כי מאז 2017 לא נמצא תקצוב למאבק באלימות במשפחה שהממשלה אישרה.

הבוקר (יום ב') סמוך לשעה שש וחצי, התקבלה הודעה במקוד המשטרתי מגבר שטען כי חנק את אשתו למוות. כוחות מד"א ומשטרה שהגיעו למקום פגשו שם את הבעל ועצרו אותו לחקירה, על מנת לברר את המניע לרצח ובמקביל צוות מד"א נאלץ לקבוע את מותה של האישה.

פאראמדיק מד"א יגאל אסייג סיפר: "כשהגענו למקום השוטרים הובילו אותנו לדירה. ראינו אישה כבת 53 מחוסרת הכרה. ביצענו בדיקות רפואיות, היא הייתה ללא נשימה וללא דופק. התחלנו בפעולות החייאה ולאחר ניסיונות החייאה נאלצנו לקבוע את מותה".

בשנה החולפת, גם בשל משבר הקורונה, התגבה תופעת האלימות במשפחה והוגשו 17 אחוזים יותר כתבי אישום בגין עבירות של אלימות במשפחה זאת לעומת 2019, מאחר ותקופות הסגר ומצב הכלכלי הקשה יצרו לחץ ומתחים בבתים ולכן היו הרבה יותר מקרים של אלימות במשפחה. יו"ר נעמת, חגית פאר, אמרה בעקבות הרצח: "הפוליטיקאים שלנו, מכל המפלגות, יוציאו מיליארדים על מערכת בחירות נוספת אך את התוכנית למאבק באלימות במשפחה שהממשלה עצמה אישרה הם לא מצליחים לתקצב מאז 2017".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות