מסיבת אלכוהול במרפאת השיניים: רופא וחברו חשודים באונס

רופא וחברו חשודים כי במהלך מסיבה במרפאת השיניים ביצעו עבירות מין בצעירה מתל אביב תוך שימוש בחומרים מטשטשים ולאחר מכן ניסו לסחוט אותה באיומים. ביהמ"ש האריך את מעצרן
דניאל בן חמו |
אילוסטרציה

רופא שיניים וחברו חשודים כי ביצע עבירות מין באשה במרפאת השיניים תוך כדי שימוש בחומרים מטשטשים. המשטרה עצרה את הרופא ואת חברו כי במהלך מסיבת אלכוהול במרפאת השיניים עם צעירה מתל אביב, ביצעו בה עבירות מין תוך כדי שימוש בחומרים מטשטשים ולאחר מכן ניסו לסחוט אותה באיומים. השופט עמית יריב, האריך את מעצרם של השניים בחשד לסחיטה באיומים וכן בעילה שלא בהסכמה חופשית.

במשטרה התקבלה תלונה על חשד לעבירת מין ועבירה של סחיטה באיומים, הקורבן הגיעה לטענתה למרפאת שיניים כדי להעביר ערב של שתיית אלכוהול עם חשוד נוסף ובעל המרפאה. לטענת המשטרה, בוצעו באישה עבירות חמורות תוך שימוש חומרים מטשטשים ולאחר מכן היא קיבלה טלפון מהם ובו ניסו לסחוט אותה באיומים בגין השתלשלות הבילוי המשותף.

השניים נעצרו והובאו לדיון בהארכת מעצרם בבית המשפט. סנגורו של רופא השיניים הכחיש בדיון את החשדות המיוחסים לו וטען כי "לא הי ולא נברא".

"מרשי", אמר בדיון, "שיתף פעולה בחקירה ושלל את כל החשדות נגדו. כבר עתה ניתן היה להגיע לאיזה שהיא בדיקה אובייקטיבית בלבד גרסה מול גרסה, אני חושב שהמשטרה לא עשתה מאמץ באיתור אותו אדם נוסף". הסניגור התייחס לשיחה בה נטען כי רופא השיניים סחט את הצעירה ואמר "כי אולי האדם הנוסף שינה את קולו".

השופט עמית יריב שהאריך את המעצר, קבע כי קיים חשד סביר לביצוע העבירות על ידי החשוד, האריך את מעצרו בשבעה ימים וכתב בהחלטתו: "לא זו בלבד שקיים חשד סביר ברמה הנדרשת בשלב זה לשם הארכת מעצרו של החשוד, אלא שצירוף של גרסת המתלוננת עם גרסתו של החשוד עצמו אשר יש בה כדי לקשור אותו לביצוע העבירות המיוחסות, מקימה חשד סביר ברמה גבוהה מזו הנדרשת בשלב ראשוני זה. עבירות שבהן נחשד החשוד מקימות עילת מעצר של מסוכנות מעצם טיבן".
____________________________________________________

לצפייה ודירוג כבוד השופט עמית יריב

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות