שני רוכבי אופנוע נהרגו בתאונות בסוף השבוע

תחילת שנה עגומה לרוכבי הדו-גלגלי: רוכב אופנוע מגבעתיים נהרג בליל שבת בצומת הרחובות דרך יצחק רבין ובן גוריון בעיר. בתאונה נוספת נהרג רוכב בן 54, תושב השפלה, בתאונה עצמית לאחר שאיבד שליטה על רכבו סמוך לנס ציונה
נעמה כהן |
מד"א, ארכיון

פתיחה עצובה של שנת 2021 לרוכבי האופנוע: שני רוכבי אופנוע האחד בן 36 מגבעתיים והשני, בן 54 מאזור השפלה נהרגו במהלך סוף השבוע בשתי תאונות דרכים. בוחני תנועה של המשטרה פתחו בחקירה לבדיקת נסיבות התאונה.

בליל שבת, רוכב אופנוע, בן 36, מגבעתיים, בעל מסעדה בעיר ואב לשניים, רכב על אופנוע נפגע מרכב בצומת של דרך יצחק רבין ובן גוריון בגבעתיים. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו למקום, העניקו לו טיפול רפואי והוא פונה במצב אנוש לבי"ח שיבא בתל השומר, עם חבלה רב מערכתית.

פאראמדיק מד"א, רענן דגן, סיפר: "כשהגענו למקום, ראינו אופנוע מעוך, בסמוך שכב גבר כבן 36 מחוסר הכרה, הוא סבל מחבלה רב מערכתית קשה מאוד, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו לבית החולים במצב אנוש ולא יציב".

אתמול בשעות הצהריים, נהרג רוכב אופנוע בן 54, בתאונה עצמית, לאחר שאיבד שליטה על האופנוע עליו רכב והחליק בכביש 4313, סמוך למחלף נס ציונה. צוות מד"א ביצע בו ניסיונות החייאה אך בסופן נאלץ לקבוע את מותו במקום.

פאראמדיק מד"א, מתן משה דושי, סיפר: "כשהגענו, ראינו במקום אופנוע מעוך על הכביש, במרחק כ-100 מטר בצד הכביש, שכב גבר בשנות החמישים מחוסר הכרה, עם פגיעה רב מערכתית קשה, הוא היה ללא נשימה וללא דופק, ביצענו בדיקות רפואיות ולאחר ניסיונות החייאה, נאלצנו לקבוע את מותו".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות