ילד עם סמים – 2 קילו קוקאין נתפסו אצל נער ביפו

השוטרים ביפו הופתעו לגלות בתיקיו של נער בן 16, תושב העיר, לא פחות מ-2 קילו של סם קוקאין, ששוויו מיליוני שקלים, שככך הנראה היו מיועדים להפצה בליל הסילבסטר. הוא נלקח לחקירה והמשטרה תבקש להאריך את מעצרו
גילי סיוון-כהן |
הקוקאין שנתפס, צילום: מטרת ישראל

מדי יום נעצרים על ידי המשטרה חשודים בסחר בסמים אבל גם השוטרים הופתעו, כאשר עצרו ביפו נער בן 16 לבדיקה, לאחר שנמלט מהם, ומצאו בתיקים שלו 2 ק"ג חומר החשוד כסם מסוג קוקאין בשווי שוק של מיליוני שקלים ועוד אצבעות חשיש.

במשטרה מנסים להגיע בדרך כלל למפיצי הסמים ובמהלך פעילות אכיפה יזומה ביפו נגד עבירות סמים, זיהו הבלשים נער בן 16, תושב יפו שמחזיק בידו שני תיקים ומתנהל בעצבנות יתרה, דבר אשר עורר את חשדם. הבלשים קראו לעברו לעצור וזה מיד פתח במנוסה לאחר דקות מעטות של מרדף, הצליחו השוטרים לעצור אותו עוד לפני שהשליך את התיקים מידו וכשאלה נפתחו נדהמו לגלות שהם מכילים חומר החשוד כסם מסוג קוקאין במשקל כולל של כ-2 קילוגרמים ועוד מספר 'אצבעות חשיש' שיועדו עפ"י החשד להפצה בין השאר למסיבות הפיראטיות שאמורות להתקיים בערב הסילבסטר ברחבי גוש דן.

השוטרים העבירו את הנער החשוד לחקירה בתחנת משטרת, בסיום החקירה הוא נכלא ובית המשפט לנוער בבת ים, נעתר לבקשת המשטרה והורה על הארכת מעצרו של הנער ב-5 ימים. כעת ינסו במשטרה להגיע אל מי ששלח את הנער עם אותם התיקים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות