הסיבה לתקיפה: השכנים דיברו בקול רם

כתב אישום הוגש לביהמ"ש המחוזי בתל אביב נגד ולנטין אברמוב, 64 ומרינה סנצ'יקוב, 58, על כך שהיכו את שכניהם בבקבוק זכוכית ומשכו בשערותיהם עד שנזקקו לטיפול רפואי והכל בגלל שהרעישו. הפרקליטות: "אירוע תקיפה חריג וברוטלי"
מעיין לביא |
היכה עובד ניקיון: אילוסטרציה של אגרוף
אילוסטרציה

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש כתב האישום, נגד ולנטין אברמוב, בן 64 ומרינה סנצ'יקוב, בת 58, שתקפו את השכנים שלהם באכזריות לאחר שאלה עמדו ודיברו בקול רם מתחת לחלון שלהם.

על פי כתב האישום, לאחר שהשכנים דיברו בקול רם שהפריע להם, החליטו הנאשמים לפגוע בהם ולסגור איתם חשבון ודפקו על דלתם כשהם שיכורים, כאשר אברמוב היה מצויד בבקבוק זכוכית, וכשהשכן פתח את הדלת, השניים התנפלו עליו, נכנסו אל הבית, והנאשם הכה בראשו עם הבקבוק עד שאיבד הכרה. בינתיים משכה הנאשמת בשערותיה של השכנה ובמהלך המאבק ביניהן הכתה אותה בכל חלקי גופה, כולל בראש.

כשהחברה חצצה בגופה בין התוקפים לבין בן זוגה, היכה אותה אברמוב בראשה כמה פעמים עם בקבוק הזכוכית. רק אחרי זמן מה היא הצליחה להדוף את התוקפים ולנעול את הדלת. שני הקורבנות פונו לבית חולים שיבא בתל השומר והגבר נזקק לניתוח דחוף והוא סובל משברים בגולגולת ואילו חברתו נזקקה לטיפול משום שסבלה מחתכים בראשה.

השניים מואשמים בפציעה וחבלה בנסיבות מחמירות ובבקשת המעצר עד תום ההליכים נכתב כי: "מדובר באירוע תקיפה חריג וברוטלי אשר בוצע ללא התגרות סמוכה מצד המתלוננים, בצורה אקטיבית מתכוננת של 'סגירת חשבונות'. המניע רעש מספר שעות קודם לכן".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות