כתב אישום מקל ושחרור ממעצר לתושב הדרום שהואשם בנהיגה פוחזת

הנאשם הועמד לדין על סיכון חיי אדם בנתיב תחבורה והפרעה לשוטר שביקש לעצור אותו. אף שהמשטרה דרשה להותירו במעצר עד לתום ההליכים נגדו, הצליחה באת כוחו, עו"ד אליז קסנטיני לשכנע אותה כי ניתן לשחררו לביתו בטרם התקיים דיון בעניינו
נעמה כהן |
מעצר (אילוסטרציה).

מה שהתחיל בעבירה חמורה של סיכון חיי אדם בנתיב תחבורה, בה נחשד תושב הדרום בן 22, הסתיים בכתב אישום מקל לבית משפט השלום בבאר שבע, כולל שחרור ממעצר.

על פי כתב האישום, בשבוע שעבר הגיע הנאשם למתחם החניה ״צים סנטר״ בנתיבות, כשהוא נוהג ברכב פרטי במטרה לאסוף את חברתו ממקום עבודתה. שוטר שהיה במקום, לבוש בגדים אזרחיים, הבחין בנאשם נוסע במהירות במקום, ביקש ממנו לעצור בצד, תוך שהציג לו תעודת מינוי.

עו"ד אליז קסנטיני

הנאשם בתגובה, כך נטען, אמר לשוטר פלד ״על הזין שלי כל המשטרה״ ונסע מהמקום. מיד ובהמשך, הגיעו למקום, אביה ודוד של החברה ומנעו ממנה לגשת לרכבו של הנאשם, בכך שאביה חיבק אותה ולקח אותה לכיוון רכבו של הדוד בעוד זה יצא ממושב הנהג של רכבו ונעמד בסמוך אליו. כאשר הבחין הנאשם בשניים, החל לנהוג במהירות לכיוונו של הדוד תוך שגרם לו להימלט על מנת שלא להיפגע מהרכב.

בכתב האישום צוין כי במעשיו המתוארים, נהג הנאשם בדרך נמהרת ורשלנית שיש בה לסכן חיי אדם או לגרום לו לחבלה והואשם בנהיגה פוחזת של רכב והפרעה שוטר במילוי תפקידו.

המשטרה גם ביקשה לעצור את הנאשם עד לתום ההליכים נגדו וכתבה בבקשת המעצר כי נוכח נסיבות ביצוע העבירה, המשטרה סבורה כי אינטרס ההגנה על שלום הציבור ובטחונו, גובר על האינטרס שבחירותו של המשיב. היום (יום ב'), עוד לפני הדיון, הצליחה הסנגורית עו"ד קסנטיני לשכנע את המשטרה שלא נחוץ מעצר ובהסכמה הדדית בית המשפט שחרר אותו למעצר בית.

_____________________________________________________________

https://obiter.co.il/lawyer/%d7%a2%d7%95%d7%93-%d7%90%d7%9c%d7%99%d7%96-%d7%a7%d7%a1%d7%a0%d7%98%d7%99%d7%a0%d7%99

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות