3.5 שנות מאסר לתושב רהט על עבירות מס בהיקף של כ-54 מיליון שקל

ביהמ"ש השלום בבאר שבע גזר עונש מאסר וקנס בגובה 300 אלף שקל על סייד קאמל, בעל חברת הסעות שניכה חשבוניות פיקטיביות בהיקף של מיליוני שקלים. הנאשם הודה והורשע במסגרת הסדר טיעון
משוא פנים של השופט. אילוסטרציה shutterstock
אילוסטרציה shutterstock

שופטת בית משפט השלום בבאר שבע, שרה חביב, גזרה 3.5 שנות מאסר וקנס על סך 300 אלף שקלים, על בעל חברת הסעות מאזור הדרום בגין ניכוי חשבוניות פיקטיביות בסכום מס של כ-5.4 מיליון שקלים.

על פי כתב האישום שהוגש כנגד סייד קאמל, תושב רהט, וחברת "ס.א.ע.ד.י. שירותי מיקור חוץ והסעות בע"מ" שבבעלותו וניהולו, בין מרץ 2014 ליוני 2015 ניכה הנאשם מס תשומות בסך 55.4 מיליון שקלים, בהסתמך על 86 חשבוניות פיקטיביות על שם שלושה עוסקים שונים. במסגרת הסדר טיעון בין הצדדים, הודה הנאשם בעבירות המיוחסות לו והורשע.

השופטת שרה חביב, גזרה על סייד, 42 חודשי מאסר בפועל, כאשר 9 חודשים ירוצו בחופף לעונש אותו מרצה הנאשם בגין עבירת מסים דומה, מאסר על תנאי בן 15 חודשים למשך 3 שנים שלא לעבור עבירה מהעבירות בחוק מע"מ וקנס כספי על סך 300 אלף שקלים או 6 חודשי מאסר תמורתו.
_____________________________________

לצפייה ודירוג כבוד השופטת שרה חביב

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות