המחאה על מות הנער אהוביה סנדק – תג מחיר לניידות משטרה

במהלך הלילה (ב') רוססו כתובות על ניידות משטרה ומג"ב ועל מבנה של נקודת המשטרה ביד בנימין "ד"ש מאהוביה" ו"ימ"ר ש"י רוצחים". אירועי תג המחיר מגיעים לאחר הפגנות שהתקיימו ברחבי הארץ ומעצרם של עשרות צעירים
דניאל בן חמו |
ימר רוצחים תג מחיר בנימין אהוביה סנדק
תג מחיר בעקבות מותו של אהוביה סנדק ז"ל, צילום: משטרת ישראל

המחאה על מותו של הנער אהוביה סנדק ז"ל, במהלך המרדף משטרתי בבנימין עולה הילוך: במהלך הלילה רוססו כתובות על ניידות משטרה ומג"ב וכן על מבנה נקודת המשטרה ביד בנימין, זאת לאחר שעשרות צעירים נעצרו אמש ברחבי הארץ כאשר חסמו כבישים והתעמתו עם המשטרה.

המשטרה פתחה בחקירה בעקבות ריסוס כתובות גרפיטי וגרימת נזק לניידות משטרה ומג"ב בנחל שורק. כאשר במהלך הלילה רוססו כתובות על ניידות משטרה ומג"ב וכן על מבנה נקודת המשטרה ביד בנימין. כמו כן, נוקבו צמיגי הניידות ונופצו שמשות הרכבים. כעת מנסים במשטרה להתחקות אחר צילומי האבטחה באזור כדי לנסות ולאתר את המבצעים.

אהוביה סנדק
תג מחיר על ניידות המשטרה, צילום: משטרת ישראל

כאמור, המחאה שהחלה בשבוע שעבר לאחר מותו של סנדק ז"ל במרדף המשטרתי והמשיכה אמש בהפגנות של מאות בני אדם ברחבי הארץ, כאשר בכניסה לירושלים הפגינו כ-500 מפגינים ו- 20 מהם נעצרו והכניסה לעיר נחסמה החל משעות הערב לסירוגין והמשטרה הביאה למקום מכת"זית שהתיזה על המפגינים ורק כעבור מספר שעות הצליחה המשטרה לפנות את המפגינים מהכביש. חלק מהעצורים יובאו היום לדיון בבימ"ש השלום בעיר.

חלק מהעצורים משתחררים בתחנות המשטרה, לאחר שהמשטרה מטילה עליהם קנסות כבדים בגין הפרת סגר הקורונה.
גם במחלף אולגה בחדרה, הפגינו עשרות מפגינים, במהלך ההפגנה עצרה המשטרה באלימות 2 מהמפגינים, אחד מהם נעצר שהוא מדמם מפניו. גם בצפת נעצר מפגין במהלך הפגנת מחאה על הרג הנער. בלוד הפגינו עשרות מול תחנת המשטרה ובקניון יון באריאל הפגינו כ-30 נשים וקראו "לילד עם פאות מגיע לחיות".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות