תיעוד: מצלמות האבטחה תיעדו את הפריצה

תושב רמלה, 43, נאשם כי נהג לפרוץ לבתי עסק ולמכוניות באזור מגוריו ובערים לוד וראשל"צ וגרם במעשיו נזקים רבים לרכושם של אחרים. במצלמות האבטחה הוא נצפה מנפץ דלתות זכוכית באבן, נכנס למקום וגונב כסף מזומן וציוד
דנה לווינסקי |
פורץ, אילוסטרציה

לבית משפט השלום ברמלה, הוגש כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים, נגד תושב העיר, בן 43, המפרט ארבעה אירועים של פריצה לבתי עסק וכלי רכב ברמלה, לוד וראשל"צ לשם גניבה ותוך גרימת נזק רב לרכוש.

במקרים המפורטים בכתב האישום, ניפץ החשוד את דלתות הזכוכית של בתי העסק באמצעות אבן, נכנס פנימה וגנב מהמקום כסף מזומן ורכוש רב. באירוע נוסף, ניפץ החשוד שמשת רכב במטרה לגנוב רכוש מתוך הרכב.

המשטרה הצליחה לעצור את הנאשם ומעת לעת מעצרו הוארך בבית המשפט ובשבוע שעבר הגישה יחידת התביעות במחוז מרכז, כתב אישום כנגד החשוד וכן בקשה למעצרו עד לתום ההליכים נגדו.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות