תיעוד: תושב רחובות התנכל לשכנתו לאורך זמן

לביהמ"ש השלום בראשל"צ הוגש כתב אישום נגד תושב רחובות, 64, בטענה כי באופן שיטתי הפך את חיי שכנתו לגיהנום – הטריד אותה, איים עליה ופגע בה וברכושה בעקבות סכסוך שהסלים
נעמה כהן |
בית משותף, צילום: פלאש 90

שכנים מהגיהנום: לבית משפט השלום בראשון לציון, הוגש כתב אישום נגד תושב רחובות, בן 64, לאחר שבאופן שיטתי ולאורך זמן, הטריד, איים ופגע בשכנתו ורכושה בעקבות סכסוך שכנים שגלש לאלימות.

מכתב האישום עלה כי השכן במספר פעמים, פגע ברכושה של שכנתו במהלך החודשים האחרונים. בין היתר איים עליה כי יפגע בה, כתב כתובות נאצה על דלתה, עקר חוטי חשמל, שבר את מנעול דלתה, ניפץ מצלמת אבטחה שהתקינה ועוד.

בעקבות התלונות הרבות נגדו, הוצא נגדו צו הרחקה על ידי בית המשפט, אולם גם אותו צו לא הפריע לו להמשיך להטריד, לאיים ולפגוע ברכושה של השכנה. הנאשם נעצר לחקירה לאחר כל אותן תלונות ומעצרו הוארך מעת לעת עד להגשת כתב אישום כאמור. כמו כן, ביקשה התביעה את מעצרו עד לתום ההליכים כנגדו.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות