מסיבות סוף העולם – הצעירים חוגגים לפני הסגר

הישראלים נערכים לקראת הסגר השלישי שיחל הערב ובמהלך סוף השבוע מילאו מצברים בחגיגות המוניות. בגוש דן פיזרה המשטרה מספר אירועים של התקהלויות, מארגני המסיבות נקנסו ודוחות נרשמו גם למבלים
גילי סיוון-כהן |
אילוסטרציה

סוף השבוע האחרון לפני הסגר התאפיין בין השאר לא רק בטיולים לטבע, אלא גם במסיבות של צעירים שיודעים כי בשבועות הקרובים הם יאלצו להישאר בבית. בסוף השבוע האחרון המשטרה חשפה מספר מסיבות בגוש דן עם עשרות משתתפים כל אחת בניגוד לתקנות הקורונה.

בשכונת פלורנטין, השוטרים שהגיעו לבניין, בעקבות תלונות על מוזיקה רועשת ושם הבחינו בעשרות המבלים שהיו במקום לצד משקאות אלכוהוליים רבים ובינהם גם כאלה שהפרו בידוד. בסך הכל נרשמו 65 דוחות למבלים בדירה על סך 1000 שקלים ולבעל המקום דו"ח בסך 5,000 שקלים ודוח בגין הקמת רעש.

באזור פתח תקווה, איתרו השוטרים מסיבת אלכוהול בפאתי העיר כאשר ביום שישי בלילה עשרות בני נוער חגגו במסיבת טבע בפאתי העיר. צוותי השיטור העירוני בשיתוף שוטרי בילוש, מג"ב וכלבנית הגיעו למקום, פיזרו את המסיבה והשמידו את בקבוקי האלכוהול. הבעלים קיבלו דוח על סך 5000 שקלים וזומנו לחקירה.

מסיבה נוספת נחשפה בסוף השבוע בדירת מגורים בת"א בניגוד להנחיות משרד הבריאות השוטרים שהגיעו לבניין בעקבות תלונות על מוזיקה רועשת הבחינו בעשרות המבלים שהיו במקום לצד משקאות אלכוהוליים רבים. השוטרים רשמו 36 דוחות למבלים בדירה על סך 1000 שקלים לכל אחד ועוד דוח בסך 5,000 שקלים לבעל המקום וכן דוח בגין הקמת רעש.

במקרה אחר, במהלך פעילות אכיפה נגד עבירות תנועה, בכביש באזור הצפון, עוכב נהג שנצפה ללא חגורת בטיחות. בעת הבדיקה מול מערכות משרד הבריאות, התברר לשוטר כי הנהג, בן 30, מאובחן כחולה מאומת בנגיף הקורונה ואמור לשהות בבידוד. השוטר הודיע לנהג כי הוא מפר את ההנחיות והורה לו להישאר ברכבו עד לסיום הטיפול. נגד הנהג נרשם דו"ח על אי חגירת חגורת בטיחות ובנוסף, נרשם דוח על סך 5,000 שקלים. בסיום שוחרר עם ליווי ניידת משטרה עד לביתו, להשלמת תקופת הבידוד כנדרש.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות