הודתה באיומים על בן זוגה לשעבר – ביהמ"ש ביטל את הרשעתה

תושבת השרון, 47, הודתה במסגרת הסדר טיעון מקל בכך שאיימה על בן זוגה לשעבר. ביהמ"ש קיבל את עמדת באת כוחה, עו"ד סיוון כהן שטענה כי האירוע התרחש במהלך הליך גירושין סבוך וביטל את הרשעתה
מעיין לביא |
הפיץ עליה כי היא עוסקת בזנות. אילוסטרציה shuterstock
אילוסטרציה shuterstock

שופטת בית משפט השלום בנתניה, מרב גרינברג, אימצה הסדר טיעון מקל על תושבת השרון, בת 47, שהואשמה באיומים על בן זוגה לשעבר וביטלה את ההרשעה בפלילים. השופטת קיבלה את טיעוני הסנגורית, עו"ד סיוון כהן לפיה המאשים אירעו במהלך הליך גירושין סבוך.

על פי כתב האישום, מדובר באירוע מלפני שנה וחצי, במהלכו איימה הנאשמת על בן זוגה לשעבר, בפגיעה בו בכך שאמרה לו בין השאר: "… שאני אומרת לך בוקר טוב, שאתה מניאק, שצריך לפגוע בך, כי אתה שקרן. עד שאתה לא תגיד לי סליחה אני פגעתי בך. עד שלא תגיד את זה אתה לא תקבל גט. חד משמעית".

לאחר משא ומתן עם התביעה, הגיעה עו"ד כהן להסכמות לפיהן התביעה תסכים לבטל את הרשעת הנאשמת. בשלב הטיעונים לעונש, ביקשה עו"ד כהן מבית המשפט לאמץ את ההסדר מאחר והוא נעוץ בין היתר בנסיבות אשר בעטיין בוצעה העבירה.

עו"ד סיוון כהן

"הנאשמת והמתלונן", כתבה עו"ד כהן לביהמ"ש, "היו מצויים בהליך גירושין סבוך, כאשר ברקע לגירושין עמדה בגידתו של המתלונן בנאשמת. מדובר באירוע שהוא נקודתי, אינו מאפיין את אורחות חייה של הנאשמת אשר משמשת כמורה במשרד החינוך ונעדרת כל עבר פלילי".

הנאשמת פנתה גם היא לבית המשפט ואמרה: "אני לוקחת אחריות. סיימנו את הגירושין. נהייה שקט ורגוע. הייתי הכי מאושרת עם התיק הזה היה מאחורי. קשה לי , זה מילים שיצאו מפי בשעת כעס בפעם אחת בחיי וזעם וצער".

כאמור, השופטת מרב גרינברג, בסיכומו של דבר אימצה את ההסדר, ביטלה את הרשעת הנאשמת והטילה עליה התחייבות כספית בסך 1,000 שקלים שלא לבצע עבירת איומים במשך שנה וכתבה בגזר הדין: "אשר על כן, מצאתי כי במקרה חריג זה, יש מקום לאמץ הסכמת הצדדים", כתבה השופטת גרינברג.

לאתר סיוון כהן ושות' – עורכי דין

______________________________________________________

לצפייה ודירוג כבוד השופטת מרב גרינברג

______________________________________________________

https://obiter.co.il/lawyer/%d7%a2%d7%95%d7%93-%d7%a1%d7%99%d7%95%d7%95%d7%9f-%d7%9b%d7%94%d7%9f

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות