מעל ל-2,500 מתמחים ייגשו לבחינת ההסמכה של לשכת עוה"ד

בצל תקופת הקורונה יתקיים מחר (יום ד') מועד החורף של בחינת ההסמכה בעריכת דין. הנגשים יבחנו בקפסולות בחדרים נפרדים בהתאם להנחיות משרד הבריאות. יו"ר הלשכה, עו"ד אבי חימי: "השקענו מאמץ רב לקיים את הבחינות במועדן"
מעיין לביא |
עו"ד אבי חימי, ראש לשכת עורכי הדין

למועד החורף של בחינת ההסמכה בעריכת דין שתיערך מחר (יום ד') נרשמו כ-2,580 מתמחים, והיא תתקיים בצל תקופת הקורונה ותוך הקפדה על רגולציה מורכבת והנחיות משרד הבריאות. בחינת ההסמכה תתקיים במתכונת של נבחנים בקפסולות בהיקף מצומצם בכל חדר שיכלול בין 10 ל-40 נבחנים, כאשר מרבית המתמחים יבחנו בחדרים קטנים שבין 10 ל-20 נבחנים באולם בלבד.

בחינת ההסמכה תתקיים ב-133 אולמות בחינה הפרוסים בירושלים ותל אביב ומתחלקים ב-8 אתרי בחינה. שלושה בתל אביב (גני התערוכה, מלון דיוויד אינטרקונטיננטל והיכל הספורט מנורה). חמישה בירושלים (לשכת עורכי הדין, המרכז לעיוור, בנייני האומה, מלון רמדה ובי"ס מקיף גילה).

בין הנבחנים ישנן כ-1,335 נבחנות ו-1,245 נבחנים. ל-1,326 נבחנים זוהי בחינתם הראשונה, 544 נבחנים בפעם השנייה ול-710 זוהי בחינתם השלישית לפחות. שבעה נבחנים הם מעל גיל 70, ו-7 נבחנים מתחת לגיל 24.

ראש לשכת עורכי הדין, עו"ד אבי חימי: "לשכת עורכי הדין ממשיכה להשקיע מאמץ רב כדי להעניק לציבור עורכי הדין ולמתמחים את מלוא השירותים האפשריים, ובכלל זה את קיום בחינות ההסמכה במועדן, תוך פריסה רחבה על מנת לשמור על בריאותם של הנבחנים ולעמוד בהנחיות ובהוראות משרד הבריאות. אני מאחל הצלחה רבה לכל הנבחנות והנבחנים ומצפה לראותם בקרוב במשפחת עורכי הדין בישראל".

____________________________________________________________________

https://obiter.co.il/lawyer/%d7%a2%d7%95%d7%93-%d7%90%d7%91%d7%99-%d7%97%d7%99%d7%9e%d7%99

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות