חשד לאונס קבוצתי באשקלון

5 צעירים, בשנות ה-20 לחייהם, נעצרו בחשד שהיו מעורבים באונס בת 17 לפני כחצי שנה באשקלון. הנערה התלוננה לאחרונה במשטרה כי החשודים סיפקו לה אלכוהול ולאחר מכן ביצעו בה עבירות מין
מעיין לביא |
אילוסטרציה

שוב חשד לאונס קבוצתי של נערה: משטרת אשקלון עצרה לחקירה חמישה חשודים, בשנות ה-20 לחייהם, בחשד למעורבותם באונס נערה בת 17 ועבירות נוספות, שהתרחשו בדירה בעיר אשקלון לפני כחצי שנה, תוך שהם סיפקו לה אלכוהול – היום תבקש המשטרה להאריך את מעצרם.

ראשיתה של החקירה בתלונה שהתקבלה במשטרה במהלך השבוע האחרון, זאת לאחר שהנערה החליטה להתייצב מול חוקרות המשטרה, ולספר להן אודות עבירות מין חמורות שבוצעו כלפיה לפני כחצי שנה, על ידי מספר חשודים לאחר שאלה הישקו אותה באלכוהול.

לאחר קבלת תלונתה של הנערה, הוחלט במרחב לכיש של מחוז דרום, להקים צוות חקירה מיוחד בתחנת אשקלון, שעצר הבוקר לחקירה 5 חשודים בשנות ה-20, מצפון ודרום הארץ, החמישה נחקרו בחשד לעבירות המיוחסות להם.

כזכור, רק בקיץ האחרון, נחשפה פרשת האונס הקבוצתי במלון הים האדום באילת, שם הוגשו כתבי אישום נגד 11 מעורבים, בהם שלושה בגירים ושמונה נערים, שייחס לארבעה מהם עבירות של אינוס בנסיבות מחמירות ואילו היתר מואשמים בסיוע לאינוס ובמעשים מגונים.

מכתב האישום עלה כי הארבעה ניצלו את העובדה שהיא שתתה כמות גדולה של אלכוהול, ויתר הנאשמים ביצעו כל אחד לפי חלקו עבירות של סיוע לאונס, מעשים מגונים ואי-מניעת פשע. לפני כשבועיים, הנאנסת, נערה בת ה-16 העידה בבית המשפט המחוזי בבאר שבע.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות